24-Yeşil Tema

9.5K 767 1.1K
                                    

Keyifli okumalar Perilerim 🐞

Sandal
Yüzyüzeyken Konuşuruz

SandalYüzyüzeyken Konuşuruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gün Doğumu

"Benim bembeyaz ay tozum var, onun da kocaman mavi bir gökyüzü. Birlikte yıldızlar çiziyoruz evrene."

Hayatta herkesin bir dönüm noktası vardır. Gerçek kimliğin bulduğu, ruhunun hakikatine dokunduğu ve aynaya baktığında bu benim dediği o nokta, çok şey koparabilir kendini göstermek için.

Kimimiz çok sevdiğimiz birini kaybederiz. Parmaklarımızdan kayıp gider. Ve onun gidişi bizi o dönüm noktasına çığlık çığlığa sürükler. Çorak topraklara sürtünmekten vücudumuzun her yanı yara bere içinde kalır ama sonunda yenilenir ve bambaşka biri oluruz.

Kimimiz ise kendini kaybeder. Uzun bir tünelde, karanlığın içinde yapayalnız kalır. Ya ayağımızın altındaki dikenlere baş kaldırıp yürümeye devam ederiz ve hep bahsettikleri o ışığa doğru yaklaşırız. Ya da hiç gelmeyecek bir yardımı bekler, karanlıkta oturmaya devam ederiz.

Bazen her ikisi de dönüm noktası olabilir.

Çünkü bazılarımız beklemekten bir canavara döner. Zihninin içinde kendini kurban eder. Bu, o kişinin değişimi olur kendince.

Ben, dikenlerden korktuğu için bacaklarını kendine çekerek karanlıkta oturan ve en sonunda canavara dönenlerdendim.

Hayatımda bir kere dönüm noktası yaşamıştım. Etrafımda bulunan her bir insan ruhuma kocaman taşlar fırlatmış ve beni bir canavara çevirmişti. Hayatın karşıma ikinci bir nokta daha çıkaracağını bilmeden yürümeye devam ediyordum. Yanımda duran adam o dönüm noktasının en merkezinde duran kişi olacaktı. Ve ben dönüştüğüm canavardan bir kahraman olarak mı çıkacaktım. Yoksa daha büyük bir canavar mı olacaktım.... İşte bilmediğim şey buydu.

Bu bilinmezliğe henüz kapılmamış bir şekilde Batı'ya bakıyordum. Binadan içeri girmiş, güvenlik ile yüz yüze gelmiştik. Batı'nın sakin tavırlarına bakarken güvenliğin sözlerini duydum.

"Girmek yasak!"

Batı arka cebinden çıkardığı deri cüzdanından siyah bir kart çıkardığında ben ne olduğunu göremeden sakin tavırlarla güvenliğe gösterdi. Güvenliğin siyaha yakın gözlerindeki bakışları, kartı gördükten sonra Batı'nın yüzüne çıkarken hemen ardından kısa bir süre için bana baktı.

"Kusura bakmayın efendim," dedi
Batı'ya mahçup bir şekilde bakarken. "Geçebilirsiniz." 

Bir anda ne değişmişti anlamamıştım ama arkasına dönüp telsizden konuşmaya başladı. "Ercan Bey, Bay Tus burada. Eşlik edin lütfen."

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin