46-Lotus Tema

6.3K 656 1K
                                    

Keyifli okumalar perilerim 🐞


+18

Crazy In Love
Sofia Karlberg

Crazy In LoveSofia Karlberg

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tutku Ve Ten

"Kimsenin yapamadığını senin aşkın nasıl yapıyor?"

"Burada dur." dedim Batı'ya arabada. Takmış olduğu siyah gözlüklerinin üstünden bana baktı ve arabayı durdurdu. Sözde alışverişe gidecek ve bana yıl sonu balosu için elbise bakacaktık. Bir anda o elbiseye AVM'de  değil de Batı'nın evinde seçili bir koleksiyonda bakacağımızı anladığımda neredeyse geç olmuştu.

"Neden?" diye sordu kenara çekerek. Eve yaklaşmış sayılırdık.

"Para çekmem gerekiyor, nakitim yok." dedim. Kemerimi çözüp kapıyı açtım.

"Benimleyken ihtiyacın yok." dedi. Başımı çevirip ona öldürücü bir bakış attım.

"Kendi param var bana elbise almak zorunda değilsin." dedim. Bir anda verdiğim tepkiyi anlamadan baktığında dışarı çıktım ve ATM'ye doğru yürüdüm. Annem yıllardır üzerimde ekonomik baskı yaptığı için birinin bana herhangi bir şey almasına geriliyordum. Sanki Batı bana elbise alsa üzerimde baskı yapacak veya söz hakkı hissedecek gibi geliyordu ve böyle şeyler beni korkutuyordu. Kendi paramla almak çok daha iyi hissettiriyordu.

Kartımı ATM'ye yerleştirdikten sonra şifremi girdim. Hesabımda hiç para olmadığını fark ettiğimde aklıma gelen ilk şey, delirecek gibi hissetmemi sağladı. Annem, vermiş olduğu tüm parayı geri çekmişti. Hatta sadece kendi parasını değil, Kıvanç'ın kartıma attığı miktarı da çekmişti. Muhtemelen son zamanlarda söylediklerini yapmayıp istemediği insanlarla istemediği şekilde vakit geçirdiğim için yapmıştı bunu. Batı'dan uzak durmadığımı ve ailesine yaklaştığımı öğrenmiş olmalıydı.

Geri dönüp arabanın içinden bana bakan bir çift mavi göze baktım ve sıkıntıyla nefes verdim.

"Emsal?"

Duyduğum sesle birlikte başımı çevirdim. Başta bana bakan surat tanıdık gelse de hiçbir şekilde çıkaramadığım için öylece bakıyordum. "Evet?" diye sordum.

Tüm dişlerini göstere göstere gülümserken ellerini iki yana açtı. "Tuğberk ben," dedi tanımam gerektiğini söyler gibi. "Eski sınıftan, hatırlamadın mı?"

Zihnimde beliren Tuğberk'i hatırlamamla birlikte şaşırmış ve mutlu olmuş gibi gülümsedim. "A-aa Tuğberk!" dedim. Bana sarılan bedenine soğuk bir şekilde sarıldım. "Kusura bakma ya tanıyamadım bir an." dedim.

Bir çift mavi göz uzaktan bizi izliyordu. Hatta biz konuşurken onun da gözlerini üzerimizden hiç ayırmadığını fark ettim.  Batı'nın kıskanç yanını bildiğim için yüzüme bir gülümseme taktım ve Tuğberk'in gözlerine baktım.

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin