Gri Tema'nın anlamı şüphe ve inanç'tı. İkisinin ortasında sürekli arafta kaldık. İnancımızı yitirdik bazen, bazen de sıkıca tutunduk ona. Şimdi yepyeni bir temada birlikteyiz.
Bölüm ithafı senin için perim❤️ mahasfan
•
Lonely Heart
5 Seconds Of SummerYapayalnız Dans Ediyorum
"Senin göğsünün içinde atan değerli kalbinin ritimleri, zamanla benim nefesim oldu ciğerlerimde dolaşan. Ve ben öylece durup onun kırıldığını izleyemem. O yüzden sen uzaklaşırken gözlerimi sıkıca kapatacağım, burada durup içimden adımlarını sayacağım. Tıpkı bir zamanlar nefesini saydığım gibi.
İkinci bir şansım olabilir mi lütfen? Sen o adımları atıp çekip gitmeden önce gözlerinde duran okyanusta boğulmak için tek bir şansım daha olabilir mi?
Seninle başka bir hayata daha başlayabilir miyim lütfen? Etrafımızdaki tüm sahte melekler ve boğucu şeytanlar olmadan sadece ikimizin olduğu bir hayatta her şeye baştan başlayabilir miyim?
Belirsizliğin içinde uyandığımda ve günlerdir uyuyamadığımda, sen benden binlerce mil uzaktasın. Ben ise burada, koca bir boşluğun içinde yapayalnız dans ediyorum.
Ellerin olmadan daha ne kadar tutunabilirim bilmiyorum."
•
Batı'nın gözleri uçsuz bucaksız bir gökyüz gibiydi benim için. Hem sıcacık evim hem de uzaklaşmak için sığınağımdı. Masmavi, yumuşak bir renk gezerdi içinde ve söylemek istediği her şey, o rengin kuytu köşelerinden bana doğru parlardı.
O an, ben öyle bir durumdayken, tamamen suçlu gibi görünüyordum. Mars bana yalan söylüyormuşum gibi bakıyor, kelimelerini ona göre sertçe kuruyordu. Kaya ise ucuz biriymişim gibi davranıyor, elindeki fotoğrafa güveniyordu. Ve Batı, her şeyi sadece uzaktan gören biri olarak bana bakıyordu.
O an bakışlarında bana güvenen o adamı çok iyi gördüm. Benden uzaklaşıp Mars'a doğru yöneldiğinde her şey o kadar hızlı oldu ki Mars'a attığı kafayı göremedim bile. Sadece çıkan ses öyle şiddetliydi ki sokaktaki herkesin dönüp baktığında yemin edebilirdim, Mars'ın burnu çoktan kırılmış olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Batı Sahili Ve Kar Küresi
Teen FictionWattys 2020 Genç Yetişkin kazananı.🏆 Yıldızlar üzerimizde parlarken kafamı kaldırdım. Gözlerindeki derinliğe bakmaya dayanamıyordum. Bir erkeğin beni bu şekilde etkilemesine izin veremezdim ama şu an yanımda oturmuş yıllardır korktuğum şeyi bana hi...