56-Beyaz Tema

6.1K 683 1K
                                    


Şu an yağmur yağıyor ve ben bu güzel bölümü yazıyorum. Hem de 100k olmuşken, kendimi iyi hissediyorum. Bana bu güzel duyguyu hissettirdiğiniz için teşekkür ederim. Ben de size elimi uzatıyorum. Kalbinize sevginin her şeyi kurtarabileceğini göstereceğim, söz veriyorum. 💖

Keyifli okumalar perilerim 🐞

Ocean Eyes
Billie Eilish

Ocean EyesBillie Eilish

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerin Benim Evim

"Uzaktan bakan biri için taş kalpli biriydi o. Buz tutmuştu damarları. Yanına yaklaşınca fark ettim ki kalbi sıcacıktı. Ellerime aldığımda tenimi yakacak kadar sıcaktı."

Kapıyı açtığımda onu yatağımda sabırla otururken buldum. Varlığı yaşam alanıma nefes aldırıyordu adeta. Keskin maviye dönmüş gözleri hızla beni buldu. Elindeki küçük yastığı yatağın üzerine bıraktığında kapıyı kapattım ve hızla ona sarıldım. Aramızdaki mesafeyi ne zaman öldürmüştük bilmiyorum ama özlemle ona yönelmiştim. Bedenim onun bedenine değince derin bir elektrik etkisi yaşadım. O bakışı, kollarıyla beni sımsıkı tutuşu, başını saçlarıma gömüşü o kadar güzeldi ki rüyada gibiydi.

"Burada olduğuna inanmıyorum." dedim. Güçsüz kollarım onun gövdesine sıkıca tutunurken başımı göğsüne yaslamıştım, kalbinin atışlarını duyabiliyordum.

"Çok özledim." dedi kokumu içine çekerek. Göğsü nefesle şişerken gülümsedim. "Çok." dedi mırıldanarak. Nefesi öyle tanıdık ve güven doluydu ki, bana aile olan bu adamın yüzüne bakmak istedim.

Kendimi biraz geri çekerek güzel yüzüne baktım. Işık yüzünün bir kısmına vuruyor, bir kısmını da karanlıkta bırakıyordu. Belimi bırakıp büyük avuçlarıyla yanaklarımı tuttu ve ona bakmam için başımı kaldırdı. Mavi gözlerinin özlem dolu bakışlarında parıltılı birer nokta vardı. Odamın içindeki loş gece lambası, gözlerindeki rengi biraz naif bir hale getiriyordu.

"Nasıl özledim, anlatamam." dedi kısık sesle.

"Ben de çok özledim." dedim. Yüzüme hızla özlem dolu birkaç öpücük kondurmaya başladı, yanaklarıma, çeneme, alnıma değmeye başladı yumuşacık dudakları. Hemen ardından dudaklarıma yöneldiğinde bir süre için bekledi. Nefesi üst dudağıma çarparak tenimi okşadı. Dayanamayıp o ilk öpücüğü ben verdim. Öpüşü uyumlu bir şekilde bana katıldı. Alt dudağımı öyle tutkuyla emdi ki kollarımı boynuna doladım ve duyguların bedenimi sarmasına izin verdim.

Nefesi benim nefesime kutsal bir şekilde karıştı. Eli belimi kendine çekerek bedenimi kendisine yasladı. Yumuşak, dolgun saçları yüzüme değiyordu. Beni öpmeye devam etti. Önce yavaş yavaş, sonra daha şiddetli bir özlemle...

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin