50-Beyaz Tema

6.3K 741 1K
                                    

50. Bölüme gelmişken küçük bir konuşma yapmak istiyorum, izninizle. Hayatım boyunca hep çok büyük hayallerim oldu, dünyayı değiştirmek, çok başarılı bir süper star olmak -hâlâ elime gitar alıp duvardaki fotoğraflara şarkı söylüyorum- çok başarılı bir yazar olmak ya da bunların hepsi olmak gibi... Ama biliyorum ki ne olursa olsun içimdeki kalp hiç değişmiyor, bundan eminim.

Bunu söyleme sebebim şu, geçen gün tatlı minik bir okurum bana dedi ki, seni seviyorum ve bir gün çok başarılı olacağını biliyorum. Olmanı da istiyorum ama beni unutursun diye korkuyorum. Bu söylediği şey beni gülümsetti. Çünkü bilmiyor ki kalbim böyle günlerde yanımda olanı asla unutmayacak kadar hassas.

Çok ciddiyim, her yoruma bakıyor, her birinizi her gün çok daha fazla tanıyorum. O kadar manyak bir kişiliğim var ki bazen okurlarımı stalklarken buluyorum kendimi. Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim, ne olursa olsun bunu asla unutmayacağımı bilmenizi istedim.

Bir gün bir süper star olsam bile 😋

Şimdi buyrun, bölüme geçelim.

Yarına kadar 180 oy ve 900 yorum olursa yeni bölüm gelecek

Yarına kadar 180 oy ve 900 yorum olursa yeni bölüm gelecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Küçük Bir Veda

"Benimle kal. Ne olursa olsun, benimle kal."

Elini tutup beni dans pistinin ortasına kadar götürmesine izin verdim. Müzik çalmaya devam ediyordu. Renkler Batı'nın saçlarına vuruyor ve her şeyi bir rüyaymış gibi hissettiriyordu. TESA'nın üzerinde bulunduğu yüksek tepede olduğumuz için hava biraz serin gibiydi ama tüylerimin diken diken olmasının sebebi bu değildi. Karşımdaki adam beni kollarında sıkıca tutarken zaten ısınıyordum.

"Büyüleyicisin." dediğinde gülmeye başladım. Hayal ettiğimden bile de güzel bir duygu sarmıştı bedenimi. Bir kolu belime doğru inmişti ve diğeri elimi tutarak havada duruyordu.

"Gülme, ciddiyim." dedi. Başımı kaldırarak bana bakan güzel gözlerini izledim. Boyu uzun olduğu için papyonu ile bakışmak zorunda kalıyordum ama önemli değildi, zaten o papyonu ondan alacaktım. Artık benim sayılırdı.

"Ona gülmüyorum." dedim. Adımlarımız uyum içinde yavaşça gidip geliyordu. Müziğe karışan kısık sesimle devam ettim. "Seninle ilk konuştuğumdan beri bu anı hayal ediyorum ve bu çok güzel."

Bakışları dudaklarıma indi. Hemen sonra eli elimi bırakarak belimi tuttu. Her iki elini belime yerleştirmişti artık, beni kendine çekerken ben de boşta kalan elimi onun omzuna attım. Kendimi sıcacık bir güven içinde hissediyordum.

"Benimle kal, tamam mı?" diye sordu. O kadar yakındı ki bana, nefesi tenime değiyordu. Nefesini seviyordum. Bahar havası kadar ılık ve temizdi.

Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin