13-Mor Tema

10.6K 817 1.3K
                                    

Bir gün kendi Batı'nızı bulmanız dileğiyle.

Keyifli okumalar 🐞

Keyifli okumalar 🐞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Depo

O gece hiç uyumadık.

Elimde dönmeyi çoktan bırakmış kar küresi, yanımda Batı ile bütün gece sohbet ettik. Bakışlarında gizemli, çekici bir parıltı. Dudaklarında serseri gülüşüyle kıvrılan tebessümü. Dağılan yumuşacık sarı saçlarıyla çok güzeldi.

Normalde sarışın erkekler ilgimi çekmedi ama onun tertemiz bir yüzü vardı. Bir melek kadar güzel, bir iblis kadar çekiciydi. Masmavi derin gözleri ve kıştan kalma beyaz teni ile onu arzuluyordum. Beni güldüren yanını seviyordum. Beni güvende hissettiren, en önemlisi de evde hissettiren yanını seviyordum. Bir türlü kabullenmesem de içimde ona karşı çok güçlü bir aşk başlıyordu ve ben bunu durduramıyordum. Çok savunmasızdım.

Yine de o gece, hayatımın en güzel gecesiydi...

Bana en sevdiği filmleri anlatmış, ben de onu dinlemiştim. İki yakın arkadaş gibiydik. Milyonlarca yıldır birbirini tanıyan iki yakın arkadaş. Ama onun da bana karşı hissettiği arzuyu görebiliyordum. Okyanus mavisi gözleri alevlerle birlikte yanıyordu. O da beni istiyordu, biliyordum. Ama o kadar güçlüydü ki, bana yaklaşmıyordu. Belki de rahatsız olacağımı düşünüyordu.

Ve bir şeyin ne kadar geç bitmesini  isterseniz o kadar çabuk biter. Bitmesin diye dua etmeme rağmen bütün bir gece o kadar çabuk bitti ki.

Sabah yatakta yalnız uyandığımda güneş yüzüme vuruyordu. Perdeden süzülerek içeri giren sıcak ışık gözlerimin içine doluşuyor, elimle gözümü kapatmama sebep oluyordu. Ne zaman uyuduğumu bile hatırlamıyordum, sadece bir ara güneş doğmak üzereydi.

Esneyerek yatağın içinde bir süre öylece durdum. Batı'nın odasına aşık olmaya başlıyordum. Rengi ve eşyaları ile içimi büyük bir huzur kaplıyordu. Ayağa kalkıp masada duran parfümlerin incelemeye başladım. Her ne kullanıyorsa mükemmel kokuyordu. Masada birkaç deodorant ve iki parfüm vardı. Her birini burnuma yaklaştırıp teker teker kokladım. Bir tanesinin kokusu Batı'ya uyuyordu ama tam onun gibi kokmuyordu. Bu koku tek başına güzeldi ama Batı'nın kendi teninin kokusu ile birleşince dayanılmaz bir çekiciliğe kavuşuyordu.

Masanın üzerinde duran giysiler gözüme takıldı. Gri, salaş bir üst ve kareli dar bir etek. Kemeri bile daire şeklinde giysilerin yanında duruyordu. Gülümseyerek giysileri parmaklarımın arasında tuttum. Benim için bir şeyler almıştı. Bu duygunun tarif edilemez bir mutluluğu vardı!

Yüzümdeki gülümsemeyle banyoya gittim ve işlerimi hallettikten sonra üstümü değiştirdim. Kendimi mutlu hissediyordum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Batı Sahili Ve Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin