❨ яυℓєѕ ❩
☠︎ ︱Follow Fy!
Dengan ini, you guys boleh tahu perkembangan fiction ni dan perkembangan fy lol☠︎ ︱Put This Applyfic In Your Reading List & Library!
Untuk always up to date dengan applyfic ni. Jangan nanti ada yang komen atau mengadu tak dapat notification or else! Fy dah warn tau?☠︎ ︱Be An Active Fella!
So you guys tak akan miss anything daripada applyfic ni! Including chapter form format nanti! Again, fy tegaskan yang bahagian form tu, siapa cepat dia dapat! If love interest you guys dah di ambil sebab lambat on, you guys tak boleh meraung-raung nanti eh? Plus, jika you guys nak hiatus or else, please maklumkan pada fy dulu. Atau tidak, sebarang tindakan akan dikenakan! Dan slot anda.. hm maybe melepas? Idk loll dan pada sesiapa yang selalu on and active in comments and votes, trust me maybe character you guys dapat scene lebih ha gituw.☠︎ ︱Be Matured!
Ini paling penting! You guys tak boleh gaduh-gaduh, cakar mencakar pulak nanti eh kalau you guys tak dapat masuk ataupun pilih love interest korang. And! If fy update lambat mohon faham, jangan push-push okay? Ha muah.☠︎ ︱Neat Form Is A Must!
Cincai-cincai je ni bukan kesukaan Fy. If you guys punya idea fuh, mencurah-curah and gempak sana sini tetapi form cincai? Ha, anda sudah disingkirkan. Bukan strict atau apa, but please, fy nak buat cerita you guys ni haa senangkan lah kerja fy ya darling sekalian.☠︎ ︱Hands Up If You Have Questions!
Tak mengapa darling sekalian, Fy tak marah korang soal banyak gila soalan. Actually, Fy suka jawab soalan korang loll. Password:love yourself. Kalau tak faham tentang form, jalan cerita, apa jadi lepas ini atau sebarang kekeliruan, sila tanya terus sahaja. Pintu soalan dibuka dengan luas. :)☠︎ ︱Girls Group Face Claim Aren't Allowed!
Yep, as you guys tahu yang applyfic ni Bts punya af so Fy decide untuk tak ambil face claim daripada other Girl Group! Korang boleh ambil daripada ulzzang-ulzzang yang terkenal but any korean artist or pelakon aren't allowed. Sorry :(( and for face claim jugak, it doesn't always have to be asians or ulzzang, korang pun boleh ambil face claim daripada luar negara because, ianya penjenayah daripada seluruh dunia kot loll.☠︎ ︱Be Detailed !
For form nanti bila you guys isi, pastikan segalanya dalam maklumat yang teliti dan detail. Fy tak mahu you guys punya isi nanti too short to understand. At least, be creative and elaborate your points! Plus, pastikan you guys pilih face claim itu sesuai untuk umur yang you guys hendak. Karang, ambil face claim Kylie tapi umur 19 mende do loll.☠︎ ︱Don't Give Me a Cliche Form!
Karakter korang tak boleh lah perfect sangat sampai tak ada kelemahan or anything. And pastikan idea korang not so klishe. Macam, family kaya tapi tinggal sorang. Parents mati dan semua harta diturunkan dekat dia. Come up with new, unique and fresh idea! Remember, fy tengok your idea too sama ada anda dapat wajar atau tidak mendapatkan karakter korang. The most unique, detailed and neat character will be selected!☠︎ ︱Tag Your Friends!
ya, tag juga merupakan sesuatu yang perlu supaya kawan-kawan korang boleh sertainya! The more people joins, the more marrier!☠︎ ︱No Dms Lovelies!
Korang hanya boleh insert form korang dalam comments section form tu je nanti okay? Sesiapa yang dm or hantar di MB tidak akan dilayan ;)☠︎ ︱Trust Yourself!
Actually korang jangan feel down atau takut-takut pulak bila baca rules ni. Jangan takut-takut untuk cuba masuk atau sertai! Fy takde lah kejam sangat wehh fy akan mempertimbangkan korang kalau fy boleh :) just do your best and believe in it! Because I believe in you and you could do much better!❨☠︎❩
Wait for the next update!💋❤️
TAG SECTION
(I'm watching youu ó‿ó)
YOU ARE READING
17 July.
Mystery / Thriller❝ KAU mungkin terkenal dengan masalah jenayah kau, tetapi itu tidak membuatkan aku takut pada kau. ❞ TUJUH BELAS Julai merupakan hari jenayah sedunia yang di sambut oleh ke semua jenayah sebagai suatu keadilan buat mereka. Mereka yang menyambut hari...