㌤ 〉39 : in too deep.

1.1K 219 866
                                    

" w-what? "

Hanako mengukirkan senyuman yang manis. Dia memegang kedua tangan nya daripada belakang tubuh. Matanya menyinari pada pandangan Jungkook, menunggu jawapan daripada lelaki tersebut.

" uh... " Jungkook menggaru belakang lehernya yang tidak gatal. Matanya membesar apabila menyedari ini merupakan jalan mati untuk dia elakkan. Malah, sekarang dia rasa buntu apabila diserang dengan soalan itu. Wajahnya terasa hangat sehingga ke telinga. Tuhanku, dia bersumpah dia mahu menyumbat sahaja kepala dia di dalam pasir kerana malu.

Hanako menggerakkan kepalanya ketepi, masih dengan senyuman yang meleret. God, this girl isn't helping at all. Desis hati kecil Jungkook.

" Jungkook, its okay. " Hanako melihat ke arah mata lelaki tersebut. Kepalanya diangguk kecil. " you gotta be honest to me. " tambahnya lagi dan Jungkook mengetap lidahnya.

Jungkook melirikkan matanya ke arah Hanako perlahan-lahan. Dia melepaskan keluhan kemudian merenung wajah Hanako dengan pandangan begitu teliti. Wajahnya serius, tak menunjukkan sebarang perasaan membuatkan Hanako terdiam. Adakah dia terlalu memaksa lelaki ini?

" I'm not fall in love with you. " nada suaranya mendatar, menunjukkan dia begitu serius dengan kata-katanya itu. Kedua tangan dia dimasukkan ke dalam poket seluar. Selangkah kehadapan di aturkan ke arah Hanako. Hanako mula rasa tak sedap hati.

Matanya dilirikkan daripada mata, sehingga ke bibir. Wajah gadis itu direnung dengan begitu teliti. Hanako dapat merasakan nafasnya tersekat setiap kali Jungkook menggerakan pandangan nya daripada mata sehinggalah bibirnya. Dadanya berdetak pantas.

" i'm sorry, " kening Jungkook bertaut. Menunjukkan dia begitu keliru dengan dirinya pada situasi tersebut. Wajahnya kelihatan begitu sedih dan tak sampai hati. Wajah Hanako mula berubah. Hatinya mula goyah melihat tindakan Jungkook yang dia langsung tak jangkakan itu.

"..because i'm deeply in love with you. "

❨☠︎❩

" aku penat lahir di dunia ini. "

Yoongi memandang ke arah Ryunji yang kini duduk di sofa biliknya itu. Dengan selimut di selimutkan pada seluruh tubuhnya membuatkan dia kelihatan kecil sahaja. Yoongi hanya cuba untuk menahan senyuman dia dan mengguling anak matanya ke atas.

" jadi, matilah. " balasnya pendek kemudian membawa gelas wine tersebut ke arah Ryunji. Mata Ryunji mendarat pada mata Yoongi sebelum dia mencapai gelas yang dihulurkan oleh lelaki tersebut. " wow, thanks. " jawabnya dengan nada sarkastik.

" aku gurau. " dia menghadiahkan senyuman kecil. " nak main sesuatu? " cadangnya dan Ryunji menjungkitkan keningnya. Dahi dia berkerut seribu dengan cadangan yang di utarakan oleh Yoongi. " main? " nada suaranya membuatkan Yoongi tersedar bahawa gadis itu memikir perkara lain.

Yoongi tersengih. " kalau kau mahu main itu pun boleh. " Ryunji membuat muka disgust. Dia memandang jijik pada Yoongi membuatkan lelaki itu makin menikmati untuk terus mengusik gadis itu. " bermimpi lah. " kata Ryunji dengan nada yang menyampah. Winenya disisip perlahan.

" but you owe me something tho. " Ryunji mengerutkan dahinya dengan kata-kata Yoongi itu lagi. " apa lagi? " soalnya dengan nada menyampah. Yoongi meluru ke arah Ryunji untuk membisik sesuatu pada telinga gadis itu. Mata Ryunji membulat besar.

" my dick hurts because of you. " Keningnya dijungkit. Yoongi ingin tergelak apabila melihat wajah Ryunji berubah seratus peratus terhadap tindakan dan juga soalan dia itu. Gadis itu nampak kecut perut. " so, help me to make the pain stop. " tambahnya lagi.

17 July.  Where stories live. Discover now