Malam itu, langit yang gelap dihiasi dengan bintang yang berkelipan. Angin malam di padang bunga tersebut sungguh nyaman, kadang kala ada angin meniup lembut.Hanako dan Jungkook baring di atas tikar yang dibentang di tengah-tengah padang tersebut. Mereka berbual mesra sambil ketawa. Kadang kala, mereka sentuh tentang hal yang merepek dan Jungkook akan sentiasa mengusik Hanako agar gadis itu tertawa besar.
Jungkook tak pernah rasa dirinya senang meluangkan masa dengan perempuan— tetapi sekarang dia rasakannya. Sejujurnya, dia boleh lakukan aktiviti ini setiap hari, bersama Hanako.
Seperti biasa, Hanako merenung ke arah langit tetapi Jungkook hanya merenung gadis tersebut tanpa bekerdip. Dia memerhatikan bagaimana mata Hanako bersinar tatkala dia menjelaskan tentang kisah bintang, senyuman yang terukir apabila Jungkook memujinya buat ke sekian kali bahawa dia adalah gadis tercantik dia pernah jumpa.
Jungkook benar-benar gilakan Hanako. Sungguh.
" jangan pandang-pandang. " Hanako menolak muka Jungkook ke arah bertentangan dengan sengihan. Jungkook tertoleh ke arah berlainan kemudian dia merengus. Kerutan pada dahinya kelihatan.
" siapa suruh cantik sangat? " Jungkook memeluk Hanako daripada sisi. Dia mendekati gadis itu lalu mengempel pada sisi nya. Dia memberikan ciuman pada bahu Hanako kemudian beralih ke pada leher gadis itu.
Jungkook kalau dilamun cinta, dia memang clingy. Teramat clingy.
Tetapi Hanako tak kesah. Dia malah lebih suka. Ada masa Jeon ini serius dan memaparkan sisinya yang maskulin, ada masa Jungkook tak ubah seperti anak kecil— a baby.
Tubuh Hanako terhinjut apabila merasakan lidah hangat Jungkook menjilat sekilas pada kulit mulusnya. Tepat pada bahagian sensetif di leher gadis itu. Nafasnya tersingkap dan dia mendesah perlahan. Mata Jungkook teralih pada Hanako dan dia menjungkitkan keningnya.
" you like that? " Jungkook menyoal dengan intonasi mengusik.
Hanako mengemam bibirnya, memandang ke tempat lain. Dia dapat rasa wajahnya panas kerana segan apabila ditangkap dirinya mendesah di hadapan lelaki itu. Mujur ianya malam, Jungkook tak dapat lihat wajahnya kemerahan.
Jungkook serta merta menangkap kedua lengan Hanako kemudian meletakkan ia di bahagian atas kepala gadis itu, menahan. Dia kemudiannya bergerak ke dalam posisi berada di atas Hanako. Matanya merenung wajah Hanako buat seketika. Bibirnya dibasahkan dengan lidahnya.
Hanako cuba sedaya upaya untuk tak bertatapan dengan lelaki itu. Jungkook sedar, dan itu membuatkan reaksi wajah lelaki itu bertukar kepada kecewa.
" is it too early? " soalnya dengan rasa serba salah. Hanako mendiamkan diri.
Jungkook serta merta melepaskan tangan Hanako. Dia sedar keadaan jadi janggal apabila dia melakukan perkara itu tadi. Dia duduk di sebelah Hanako dan mengesat bibirnya. " sorry. " jawabnya perlahan sambil meramas rambutnya.
Not to be that slut, tetapi Hanako sebenarnya menikmati sisi Jungkook yang sebentar tadi. Energetic, tempted, sexy dan — ugh. Dan dia mahukan lelaki itu untuk teruskan, cuma dia malu.
Yalah siapa sahaja tak malu? Ini Jeon Jungkook.
Jungkook bingkas bangun daripada tikar itu. Hanako terus menoleh memandang ke arah lelaki itu. Nampak seperti Jungkook sukar untuk berjalan. Hanako mengerutkan dahinya, pelik. Kenapa Jungkook berjalan terkengkang?
YOU ARE READING
17 July.
Mystery / Thriller❝ KAU mungkin terkenal dengan masalah jenayah kau, tetapi itu tidak membuatkan aku takut pada kau. ❞ TUJUH BELAS Julai merupakan hari jenayah sedunia yang di sambut oleh ke semua jenayah sebagai suatu keadilan buat mereka. Mereka yang menyambut hari...