㌊ 〉05 : beautiful. [UC]

2.1K 255 639
                                    

[ UC : unholy chapter. May god be with you all. ]

" Ini adalah dorm aku? "

Mia Kim memandang ke arah pintu bilik yang mempunyai ukiran yang begitu unik. Ukiran nya lebih kepada bunga-bungaan dan juga kristal. Itu membuatkan dia terfikir sebentar. Ada sebuah simbol yang pelik..

Belum habis dia memerhatikan lambang simbol itu, ada seseorang telah membuka pintu. Terkejut Mia apabila mendapati ada seorang perempuan dihadapan nya yang sudah terlebih dahulu membuka pintu itu. Perempuan itu memandang ke arahnya dengan pandangan yang terkejut dan Mia hanya memandang nya dengan pandangan yang tajam.

" uh.. aku minta maaf. Aku tak nampak kau tadi. " Mia Kim memggulingkan anak matanya dengan penjelasan perempuan itu. Walaupun perempuan itu kelihatan tua beberapa tahun daripadanya, tetapi disebabkan wajah polos dan suci milik perempuan itu cukup membuatkan Mia Kim menyampah.

Dia benci orang seperti itu. Mengingatkan nya pada keluarganya.. ibunya.

" blah " Mia Kim menolak bahu perempuan itu lalu memasuki ke dalam dorm. Perempuan itu menggaru kepalanya yang tak gatal itu lalu mengekori belakang perempuan itu. Dia menutup pintu bilik itu semula. Permulaan yang teruk baginya kerana dia sudah ada seorang perempuan yang tak sukakan nya.

" hello, Welcome! " Am Ara berkata dengan ramah. Dia meluru ke arah Mia Kim dan juga Jung Sarang iaitu perempuan berwajah polos tadi. Mia Kim hanya memgukirkan senyuman segaris sahaja kerana matanya ligat memadang ruang dorm itu. Tak serupa dorm langsung, ini adalah apartment!

" Hai, aku Am Ara. Kau? " Ara mengukirkan senyuman ke arah dua perempuan dihadapan nya itu. Muda sungguh mereka.

" Jung Sarang "

" Mia. Mia Kim. "

" good! Kita sepatutnya ada 7 orang semuanya dalam sebuah bilik. Sekarang baru 5 orang yang datang termasuk korang. Jadi aku harap kita boleh lah kekalkan keharmonian dalam bilik ini. Sebelum hari esok. " Am Ara mengenyitkan matanya menakala Mia Kim tersengih sinis.

" aku tak janji. " katanya dan Ara memandangnya dengan keningnya diangkat. " terima kasih, aku akan cuba untuk kekalkan nya. " Sarang berkata dengan lembut dan Ara tersenyum manis padanya. " good! "

" aku mahu tinggal dalam bilik berseor— "

" No, Mia. Kau dengan aku! " tiba-tiba ada orang menyampuk dengan suara yang membingitkan. Semua tersentak lalu memandang ke arah pintu dengan pandangan yang terkejut. Kelihatan seorang perempuan yang beranbut perang dengan senyuman yang menghiasi wajah memandang mereka dengan penuh ceria.

" hello, Aoi Kireina Hanako is here! "

" kill me. " Mia Kim membisik perlahan apabila Hanako berlari ke arahnya dengan senyuman dari telinga ke telinga.

" lagi seorang. " Am Ara berkata dengan senyuman.

" uhm.. mana lagi dua orang eh? " soal Sarang kepada Ara. Mereka mengendahkan kedua manusia yang sedang bertekak tentang bilik yang dimahukan untuk mereka. Seorang mahu tinggal seorang tetapi seorang lagi mahu tinggal dnegan nya.

" oh, mereka pergi beli belah pakaian untuk event malam ini. "

❨☠︎❩

Angulo mendekatkan wajahnya ke arah Hoseok yang sedang cuba mengangkat gaunnya itu. Bibirnya mencari bibir Hoseok yang kini memasukkan tangan nya ke dalam baju dress nya. Sentuhan Hoseok begitu hangat membuatkan tubuhnya makin menggila. Nafsunya juga membuak-buak; meminta untuk disentuh dengan lebih dalam lagi.

17 July.  Where stories live. Discover now