" Bong Cha, my lady. Do you already figured out who are the ones gonna be our players for this year annual game ? "
Winston Harks Dorille menyoal sebaik sahaja dia melabuhkan punggungnya di atas kerusi yang berada dihadapan sebuah meja yang besarnya kira-kira sebesar meja untuk 20 orang. Di hadapan nya, kelihatan ramai orang-orang atasan seperti ketua-ketua mafia mewakili negara Italy berkumpul untuk menguruskan annual game tahun ini untuk hari yang mereka nanti-nantikan akan datang. Hal ini kerana tahun ini merupakan giliran negara Italy untuk menguruskan perancangan. Dan juga, Oleh kerana hari tersebut hanya lah tiga hari daripada sekarang, jadi mereka perlu menyediakan segalanya.
" per fortuna, signore. " kata Bong Cha lalu tersenyum senget kemudian meletakkan fail yang elok tersusun pada tangan nya. Dia meletakkan fail-fail tersebut di hadapan Winston lalu mengeluarkan remote daripada poket belakangnya. " kau tahu aku sentiasa bersedia bukan? " katanya lagi dan dia menekan butang on pada remotenya menyebabkan dalam bilik tersebut gelap dan terpapar cahaya skrin yang terang dihadapan mereka.
" this year, we got some new fresh meat to cook. " Bong Cha memulakan kata-katanya dengan slang itali sedikit memandangkan dia daripada Rome, Italy. Dia memandang ke arah semua ketua-ketua mafia yang berada di dalam bilik tersebut dengan lirikkan mata yang sinis dan merendahkan. Ada yang menjelingnya dan itu membuatkan dia tersengih. Tetapi sengihan nya mati apabila melihat ada orang mengenyit mata ke arahnya. Tanpa segan silu, jari tengah diangkat membuatkan separuh daripada orang di dalam bilik tersebut tertawa dengan sikapnya.
Kemudian, dia kembali pada tujuan nya.
" mari mulakan dengan our highlight players, player utama kita dalam game ini. "
❨☠︎❩
➊ ➸ ᴍɪɴʏᴏᴏɴɢʀɪɴ
ɴᴀᴍᴇ ❯ Park Areum
ᴀɢᴇ ❯ 21
ʜᴇɪɢʜᴛ ❯ 165cm
ᴡᴇɪɢʜᴛ ❯ 50kg
ʙɪʀᴛʜᴘʟᴀᴄᴇ + ʜᴏᴍᴇᴛᴏᴡɴ ❯ Seoul + Korea
ᴇᴛʜɴɪᴄɪᴛʏ + ɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟɪᴛʏ❯ Korean
ᴛᴀʟᴇɴᴛs ❯
☣︎ menembak daripada jarak jauh.
☣︎ pakar dalam bidang kedoktoran
ᴄʀɪᴍɪɴᴀʟ ᴄᴀsᴇs ❯
☣︎ hacker
☣︎ membunuh ahli politik.
☣︎ assasin.
ʟᴏᴠᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛ ❯ Kim SeokJin➋ ➸ -ʀʏᴜɴᴊɪ
YOU ARE READING
17 July.
Mystery / Thriller❝ KAU mungkin terkenal dengan masalah jenayah kau, tetapi itu tidak membuatkan aku takut pada kau. ❞ TUJUH BELAS Julai merupakan hari jenayah sedunia yang di sambut oleh ke semua jenayah sebagai suatu keadilan buat mereka. Mereka yang menyambut hari...