1

2.9K 170 102
                                    

- Тен!

Въпросното момче подскочи леко стреснато, започвайки да се оглежда.

- Пак ли спеше в часа ми?! - извика ядосано учителката по физика, приближавайки се към чина на русокосото момче.

Тен премигна няколко пъти опитвайки се да изгони съня от съзнанието си. Да очевидно беше че до сега спеше, защо трябваше да задава излишни въпроси.

- Не... - измрънка той гледайки към отворения учебник пред него.

- Не лъжи! - каза през зъби учителката, но в следващия момент се чу звънецът за излизане. - Тоя път ти се размина.

Тя си събра нещата и хвърли злобен поглед към Тен, преди да излезе.

Тен извъртя очи, затвори учебника натиквайки го в раницата и отново стовари глава на чина готов да заспи. Но явно късметът днес наистина не беше на негова страна, защото след малко най-добрия му приятел застана пред него облягайки ръцете си на чина му с трясък, стряскайки го.

- Тен пак ли стоя буден цяла нощ?

- Не, не съм Дойонг. - отрече тайландецът повдигайки глава от чина само толкова колкото да може да погледне към чернокосия. - Легнах си към четири. Съвсем малко ми трябваше да мина нивото и нямаше как да се откажа.

- Мисля, че ти трябва ново хоби. Тея игри ти промиват мозъка.

- Не е вярно! - Тен присви очи и поклати глава. - А и не правя само това. Гледам анимета... И друго има, но сега не се сещам.

- Безнадежден си. - въздъхна Дойонг.

- Кой го казва. Да ти напомня ли, че пишеш Ерери фенфикшъни през свободното си време?

- Не, няма нужда. - Дойонг му хвърли злобен поглед и отиде обратно на мястото си на чина зад този на Тен.

След малко вратата се отвори и вътре влезе момче, което беше доста задъхано. Той се спря за момент затваряйки вратата след себе си. Насочи се към чина на русокосия оставяйки чантата си отгоре и седна на стола до него.

- Е, изпуснах ли нещо? - засмя се нервно той.

- Обичайното - Тен заспа, госпожата му се скара, най-вероятно ще го изпита следващия час. - отговори Дойонг монотонно. - Ти къде беше Сиченг?

- Да, къде беше? - Тен се подсмихна, знаейки много добре къде е бил.

- Аз ами...

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now