77

1.2K 124 90
                                    

Хендери гледаше шокирано към Шяоджун, който бе ударил непознатото момче и сега се намираше на пода.

- Сега разбрахме ли се? - попита привидно спокойно Шяоджун, гледайки безчувствено към момчето на земята. - Не се доближавай до Хендери отново.

- Хендери. - каза момчето и се изправи бавно. - Не искаш ли да дойдеш с мен, вместо да си губиш времето с този тук. Няма да съжалиш, имам планове за вечерта за нас двамата.

- Вече прекали! - Шяоджун се хвърли срещу него без да се замисля и го удари в стомаха.

Другия този път му отвърна и замахна, първия път пропусна, но при втория опит, удари Шяоджун в лицето. Това единствено разгневи Шяоджун още повече, той го удари в стомаха няколко пъти, изкарвайки въздуха му и другия падна на колене, обвивайки ръце около корема си. Русокосия не спря до тук, той заби умрюка си в лицето му, но преди да е успял да го удари отново, Джено и Теил го хванаха и издърпаха назад.

- Пуснете ме! - извика Шяоджун.

- Успокой се, не си търси врагове. Не и на подобни съзтезания. - каза му тихо Теил.

Момчето се изправи и хвърли злобен поглед към Шяоджун.

- Не сме приключили. - каза той преди да се обърне и да се махне.

Шяоджун се отдръпна от другите и веднага отиде до Хендери. Застана пред него, гледайки чернокосия ядосано, което го уплаши.

- Ами ти, защо го остави да си прави каквото иска? - изръмжа Шяоджун срещу него.

- Аз му казах, да ме остави, но той не го направи. - защити се Хендери.

В следващия момент ръцете на Русокосия се озоваха върху ризата му и той започна да закопчава копчетата до горе.

- Но, какво...

- Виж се само. - прекъсна го Шяоджун и закопча и якето. - Как няма да те налази онзи тъпак. Никога повече не се разкопчавай. Винаги ще си носиш ризите така, разбра ли ме?

- Аз...д-да...

- Добре. Ако онзи го видя още веднъж ще си го получи. Това му беше малко.

- Точно така! - обади се Джемин и в следващия момент обви ръце около раменете на Джено. - Джено, ти би ли се сбил ако видиш някое момче да ме сваля?

- Не, че защо да го правя? - Джено отвърна с досада. - Махни се от мен.

- Веднага се отдръпни. - ЯнгЯнг хвана Джемин и го издърпа на страни от него. - Върви се натискай на друг, този вече си има кой да му се натиска.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now