11

1K 129 56
                                    

- Аз съм ужасен човек! - извика Джони, докато обикаляше из стаята.

Тейонг го следеше с поглед, докато стоеше облегнат на леглото, обмисляйки какво да каже.

Джони винаги е имал невероятния късмет да се забърква в неприятности, но това беше прекалено дори и за него. Нямаше и на представа какво му отговори, защото положението изглеждаше наистина безнадеждно.

- Да, вярно е. - обади се Юта, който лежеше на леглото и ровичкаше из телефона си.

- Юта, не му помагаш! - скара му се Тейонг.

- Но е истината! - настоя японеца, остави телефона си и погледна към Тейонг. - Тоя идиот е чукал Джехьон докато си е представял, че е Тен.

- Не беше точно така. Не си го преставях през цялото време. - Джони се опита да се оправдае.

- Юта можеш да си по-тактичен. - каза Тейонг през зъби.

- Добре, какво трябваше да кажа. Да го потупам по рамото и да го поздравя за това, че е извратеняк и си представя малкия брат на гаджето си.

- Млъкни Юта! - Джони хвана една от тетрадките на бюрото и я хвърли по него.

- Той е прав, просто замълчи. - Тейонг започна да масажира слепоочията си усещаше как започва да го боли глава. - Джони... Мисля че имаш проблем.

- Не думай, добре, че ми каза. - отговори сарказтично той.

- Щом се е стигнало до там да... - Тейонг замълча виждайки злобния поглед на Джони. - ... Може би изпитваш нещо към Тен. Мислил ли си над това?

- Да, всъщност съм. Има доста неща, които ми харесват в него. - Джони седна на леглото до Юта и се загледа в пода. - Харесвам усмивката му, това колко е срамежлив, харесва ми как се заяжда с приятелите си, също и как се ядосва, когато Джехьон започне да се притеснява, как мрази да се влиза в стаята му без да се почука преди това...

- Ти определено си влюбен. - измърмори Юта без да поглежда към него.

- Глупости! - възрази Джони. - Аз обичам Джехьон.

- Да, да, а тогава защо си представяше, че чукаш Тен?

- Сега, вече ще те убия! - Джони се хвърли към Юта хващайки го за врата.

Японеца извика и двамата започнаха да се боричкат. Тейонг веднага се втурна към тях, започна да се опитва да ги откопчи един от друг. Но двете момчета продължаваха да се удрят и блъскат. Тейонг се изнерви и реши, че е време да предприеме нещо крайно. Хвана двамата за косите и дръпна силно, принуждавайки ги да извикат.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now