- Мисля, че... - започна ЯнгЯнг докато наблюдаваше как Тейонг излизаше от басейна. - Ще започна по-често да се правя на заместник треньор.
- Мисля, че открих изгубения си брат. - въздъхна Сиченг гледайки към другия.
- И аз така се чувствам. - Янг постави ръка на рамото му и го потупа.
ЯнгЯнг срещна погледа на Тейонг, но не се обърна единствено се подсмихна и получи и същото от другия.
Тейонг огледа по-малко момче, но скоро гледката му бе закрита от Джено.
- Хьонг ако обичаш, недей да се опитваш да свалиш ЯнгЯнг. - каза му той скръствайки ръце.
- Той ме зяпаше. - каза Тейонг и се подсмихна. - Ти да не би да го харесваш?
Джено се усмихна леко.
- Да, доста. Но отношенията ни са сложни.
- Иска да сте само приятели?
- Ние сме нещо като приятели с превилегии.
- О. - Тейонг се изненада от думите му.
- Харесва ми да съм с него, но не ми е приятно да знам, че е само заради секса. - обясни Джено, изражанието му унило. - Не мога да искам повече от него, защото знам, че няма да е съгласен. Ако го притисна ще ме разкара.
Тейонг си спомни за подобната ситуация между него и Юта. Чувайки думите на Джено и как той се чувстваше, го накара да изпита вина. През ума му мина, че най-вероятно Юта се е чувствал по същия начин, дори може би и по-ужасно.
Тейонг се замисли как бе направил всичко само, за да предпази Юта от себе си. Знаеше, че това отношение бе ужасно. Не искаше Джено да търпи подобно отношение, защото ЯнгЯнг бе решил да го разиграва.
- Джено. - Тейонг му се усмихна. - Недей позволява на някой, който не го е грижа за чувствата ти да си играе с тях. Не го заслужаваш.
По-големия се обърна и се запъти към пейката където бе оставил хавлията си. Джено погледна към Янг и останалите. Забеляза, че Хендери бе дошъл и сега говореше с Шяоджун, докато русокосия го зяпаше влюбено.
- Хендери, недей да отсъстваш повече от състезанията, защото Шяоджун иначе отново ще изгуби. - Джено се спря пред тях.
- Какво? - Хендери погледна намръщено към русокосия. - Имало е състезание? Защо не си ми казал?
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.