60

1.1K 124 62
                                    

Юта вървеше с тежка стъпка към входната врата. Продължителното натискане по копчето на звънеца, го изнервяше все повече и повече.

Той отвори вратата рязко и злобния му поглед се смекчи щом видя Тейонг.

Тейонг се усмихна с фалшива невинност и се намърда вътре, без да чака покана.

- Какво искаш Тейонг? - Юта въздъхна и затръшна вратата.

Обърна се бавно към другия, който го наблюдаваше със самодоволна усмивка, която само потвърждаваше, че бе намислил нещо.

- Искам да ми помогнеш с реферата. - каза сарказтично Тейонг.

- Забавно. Аз с моя още не съм приключил, как очакваш да ти помогна? - Юта знаеше, че той не говореше сериозно, но реши да не го показва.

Тейонг се вгледа в него и прехапа устна. Запристъпва бавно към него и щом се приближи вдигна ръка, прокара пръсти през по-късите кичури от косата му, които не бяха вързани на опашка и падаха върху лицето му.

- Толкова си секси с вързана коса. - почти изстена Тейонг срещу него, пристискайки се към японеца.

Юта извърна глава и го отблъсна от себе си.

- Не ми е до игричките ти. - той тръгна към кухнята, само колкото да се отдалечи от него.

Знаеше, че бе по-добре за самия себе си да не се поддава отново на Тейонг. Другия знаеше, че му бе трудно да му устои и се възползваше от това. А след всеки път, колкото и хубаво да беше да бъде с Тейонг, го караше да се чувства използван.

- Стига, знам че и го искаш. - Тейонг притича след него, за да го настигне.

- Не искам. - Юта не го погледна и влезе в кухнята, отиде до шкафа където само преди минути бе оставил чашата си с кафе.

- Нима? - Тейонг кръсти ръце и застана пред кръглата маса.

- Чу ме. Не искам.

Беше лъжа. Голяма лъжа и Юта го осъзнаваше. Толкова много искаше Тейонг, но нямаше да допусне отново да падне в капана му.

Тейонг не смяташе да се откаже толкова лесно. Той отиде до Юта, който стоеше пред шкафа с гръб към него. Застана зад японеца и постави длани на раменете му. Бавно приближи лицето си към другия и постави устните си върху задната част на врата му. Започна да го целува настоятелно.

My boyfriend's little brother | BoyxboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora