Джони стоеше заедно с Юта пред залата, в която щеше да се проведе лекцията. Държеше чаша с кафе и бавно отпиваше, докато гледаше към отсрещната стена с притворени очи.
- Вчера спа ли изобщо? - попита го Юта размахвайки ръка пред лицето му.
Джони премигна няколко пъти и го погледна.
- Легнах късно. Правих някакъв тъп реферат. Накрая не можах да го довърша.
- Още ли не сме влезли мамка му!? - Тейонг се провикна от другия край на коридора, щом забеляза двете момчета.
Той застана до тях и въздъхна.
- Тея скапани преподаватели, закъсняват повече и от мен.
- Сякаш много искаш да караш лекция. - Джони поклати глава.
- Не, но не искам да вися половин час в коридора.
Джони усети, че телефона му извибрира и го извади от джоба си. Отключи го и щом видя, че е съобщение от Тен бързо го отвори.
Очите му се разшириха щом прочете написаното. Не можеше да повярва, че Тен искаше да се разделят. Това не можеше да е истина. Трябва да е някаква шега. Това беше номер, нали?
- Джони какво има? - попита Юта, забелязвайки промяната в изражението му.
Той насочи телефона към него, оставяйки сам да прочете написаното.
- Какво? Това пък защо?
- Нямам престава. - Джони бързо му писа, питайки го какво става, но не получи отговор.
- Какво става? - попита Тейонг.
- Тен иска да скъсаме. - каза той, докато набираше номера му.
За съжаление другия попти веднага му затвори.
- Мамка му! Не ми отговаря. - Джони погледна към Юта. - Аз тръгвам. Отивам в училището му. Трябва да разбера какво се случва.
Русокосия кимна и Джони се обърна тръгвайки с бърза крачка надолу по коридора.
°°°•••°°°•••°°°•••°°°
Тен седеше на чина си с поглед забит към отворения учебник за следващия час. Сиченг и Дойонг бяха отишли до магазина, разбирасе китаеца, не бе пропуснал да му предложи да ги придружи, но Тен отказа.
Той не говореше с никой, защото така или иначе не можеше да каже, какво се случва. Не можеше да издаде Джънгу, защото това само щеше да го ядоса и да покаже снимката на Джехьон.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.