Тен излезе от стаята си, носейки малка раница и тръгна към стаята на родителите си. Почука и слезе казвайки им, че щеше да остане при Сиченг.
Те разбира се, не го спряха и той им се усмихна доволно. Изтича надолу по стълбите и тъкмо се отправяше към вратата, когато Джехьон го срещна излизайки от кухнята.
- Къде отиваш толкова късно? - попита го по-големия.
- Хьонг осем вечерта не е късно. И отивам при Сиченг. Ще остана да спря при него. Вече се обадих на мама и татко.
- Ама е петък. Дойонг нали винаги остава да спи тук в петък?
- Вече му казах, че ще съм при Сиченг и той ако иска да дойде.
Чу се звънеца и Джехьон, отвори вратата.
- Зайо. - изненада се той да види Дойонг.
- Май забравих да му кажа. - Тен се почеса нервно по тила. - Дойонг ще оставам при Сиченг довечера.
Дойонг го погледна объркано, но миг по-късно зацепи какво всъщност имаше предвид русокосия.
- О, ясно. Трябваше да ме предупредиш. - каза Дойонг. - Е, аз няма да идвам с теб ще се прибирам.
- Не! - Джехьон обви пръсти около китката му и го спря. - Вече си дошъл.
- Но Тен няма да е тук.
- Но аз съм. - Джехьон се ухили широко. - Хайде ще останеш да спиш тук.
- Но Джехьон...
- Е, значи всичко е решено. - Тен побърза да излезе. - Чао.
- Чао, приятно прекарване със Сиченг.
Тен се усмихна на брат си и затвори вратата.
- Джехьон пусни ме вече. Прибирам се...
Дойонг бе прекъснат от устните на Джехьон върху своите. Чернокосия изпъшка изненадано и скоро се отдръпна.
- Джехьон недей. Родителите ти...
- Те са си в стаята. Не ги мисли. - увери го по-големия. - Да вървим в спалнята ми.
- Но... Не чакай! - Дойонг се спря на място и погледна леко изплашено към другия. - Защо искаш да ходим в твоята стая?
Джехьон го погледна объркано, миг по-късно се ухили широко.
- Зайо няма да правим това, което си мислиш.
Дойонг се изчерви.
- Не съм си мислил за това!
- Хайде, стига се цупи зайо. - Джехьон обви ръка около кръста му и го поведе към стълбите. - Кажи какво ти се гледа. Ще гледаме каквото поискаш.
STAI LEGGENDO
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.