Следващите няколко дни преминаха меко казано неловко.
Тен игнорираше Джони, правеше се така сякаш изобщо не беше там. Държеше се към брат си доста по-дръпнато от обикновено, но постепенно започна да се се държи нормално, не искаше да притеснява Джехьон, а виждаше, че именно това се случваше.
Джони от друга страна имаше чувството, че ще откачи. Откакто бе целунал Тен, мислеше само за това. Начина, по който по-малкия го игнорираше го нараняваше, но осъзнаваше, че не може да очаква друго.
Трябваше да е благодарен, че Тен не бе казал нищо на Джехьон. Джони се надяваше нещата да са както преди, но уви. Усещаше се на моменти да се заглежда в Тен, осъзнавайки колко е привлекателен. Прекарваше повече време в дома на Джехьон, оправдавайки се с това, че иска да прекарва време с гаджето си, но дълбоко в себе си знаеше, че причината е друга.
Искаше да вижда Тен. За жалост по-малкия винаги бе предпочитал да стои сам в стаята си, а след случилото се дори още повече и Джони много рядко успяваше да го засече, но щом това станеше, той не откъсваше поглед от него.
Главата му бе почнала да се пълни с мисли за това колко красив бе Тен, как не можеше да намери нещо, което да не му харесва. Постепенно се зароди желание да е близо до него.
През ума му минава разни неща, с които изобщо не се гордееше и се опитваше да ги игнорора, но не можеше.
Започваше да предполага, че всичко бе само плътско привличане, но това просто беше поредната лъжа.
Не можеше нещата да продължават така. Трябваше да говори с някой, да получи съвет, да разбере как да постъпи. Затова реши, че ще е добра идея да разкаже на двамата си най-добри приятели за това.
- Какво!? - извика Юта, привличайки вниманието на хората от близките маси в заведението.
- Тихо. - Тейонг го удари по рамото. - Съмнявам се, че Джони иска всички да разберат, че е изневерил на Джехьон.
- Благодаря Тейонг. - каза през зъби Джони.
- Какво ми се ядосваш?! - Тейонг скръсти ръце. - Това е истината.
- Да, но... Аз обичам Джехьон. - измърмори Джони.
- А, тогава, защо целуна Тен? - попита го Тейонг скептично.
- И точно Тен. - обади се Юта и се изсмя. - В смисъл всички знаем, как Джехьон се държи към брат си, едва ли не, се опитва да го предпази от света. Мога да си представя каква ще е реакцията му като разбере, че някой се е усмелил да целуне малкия му, сладък, невинен брат. И то точно гаджето му да е въпросния човек.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.