5

1.2K 138 35
                                    

Тен изключи алармата си и за няколко секунди обмисляше дали да не остане и да продължи да спи. Заслужаваше ли си изобщо да ходи на училище?

И на всичкото отгоре днес имаше физика и най-вероятно щеше да бъде изпитан задето бе заспал предишния час. Беше ли късно да се направи на болен? Ако беше доататъчно убедителен, може би брат му веднага щеше да се върже?

Тези мисли бяха изгонени от съзнанието му щом чу почукване на вратата.

- Тен, ставай и се приготвяй! Ще те закараме! Заека също! - провикна се Джехьон

- Ъгх, мразя брат ти! - измърмори Дойонг от мястото на пода, където лежеше отрупан с завивки, и сложи възглавницата върху главата си.

Тен скочи от леглото, изтича до вратата отваряйки я рязко, срещайки веднага сънения поглед на Джехьон, който стоеше пред стаята и прокарваше пръсти през разрошената си коса.

- Няма нужда, ние с Дойонг ще отидем с автобуса. - настоя Тен.

- Защо да хващате автобуса? Ние с Джони така или иначе минаваме покрай училище. Ще ви закараме.

- Хьонг...

- Тен стига. Приготвяйте се. - Джехьон подаде глава навътре, виждайки Дойонг, който още лежеше, изглеждайки така сякаш нямаше никакво намерение да става. - Заек, събуди се!

- Не ме наричай така! - Дойонг махна възглавницата от лицето си и хвърли злобен поглед към Джехьон, който само се ухили и излезе затваряйки вратата след себе си.

Тен въздъхна дълбоко и се нацупи.

- Мамка му. - измрънка той.

- Какво хленчиш? - попита Дойонг докато се изправяше. - Ако някой трябва да недоволства съм аз. Трябва да търпя досадния ти брат.

- Сега наистина не ми е до това. - каза Тен изнервено. - Не мога дори да погледна Джони, след случилото се вчера.

- Защо си толкова притеснен?

- Ох, не знам!

- Защо не знаеш?

- Ама ти сериозно ли!? - Тен присви очи и хвърли една от възглавниците, от леглото си, по него.

- Просто се приготвяй, не е свършил света! Прегърна Джони и какво!? Дори той не каза нищо!

Тен наведе глава.

- Добре де, предполагам си прав.

- Както винаги. - Дойонг извъртя очи. - Сега, аз отивам в банята.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now