55

1.1K 119 70
                                    

Джехьон излезе от съблекалните, вече преоблечен, все пак не смяташе да обикаля из училището по бански. Косата му бе леко влажна, но вече почти суха. Тръгна надолу по коридора на първия етаж, опитвайки да си спомни, коя точно бе стаята в която бе видял тази сутрин трите момчета да влизат.

Съдейки по това, че по коридорите обикаляха ученици, Джехьон разбра, че все още бяха в междучасие. Поне нямаше да има проблем да измъкне Дойонг от стаята, за да могат да говорят.

Не разбираше защо другия си бе останал в класната стая. Колкото и да се бяха карали Дойонг не пропускаше тренировки. Сегашното му отсъствие притесняваше Джехьон, не виждаше причина да не дойде. Да не би нещо да му имаше? Дали Кун не го бе наранил?

Имаше чувството, че ще се побърка от тревога.

Оглеждаше внимателно номерата над вратите, въпреки, че не знаеше защо при положение, че не знаеше кой бе номера на класната стаята. Единствено знаеше, че бе една от последните.

Застана пред една от вратите, след нея имаше още две стаяи и Джехьон бе почти сигурен, че това бе стаята. Отвори леко и надникна, но вътре беше празно. Дали Дойонг не бе излязъл?

Преди да взема прибързани решения реши да провери в следващата стаята.

Този път явно имаше късмет.

Видя Дойонг да стои на един от чиновете по средата, докато гледаше към телефона си. Джехьон не смяташе да губи повече време. Влезе и хвана ръката на Дойонг, карайки го да погледна към него изненадано.

- Джехьон?

- Хайде. Трябва да поговорим. - той го дръпна леко, карайки го да стане и го поведе извън стаята.

Дойонг го следваше безмълвно, не смееше да му противоречи, не и след като видя сериозното му изражение. Чудеше се на къде го водеше, докато не спряха пред един от килерите.

Джехьон отвори вратата и двамата влязоха. Светна лампата, което единствено направи мястото да изглежда още по-тясно. Вътре бе пълно с  пособията на чистачките, виждаха се препарати, няколко метли и парцали.

Дойонг отстъпи крачка назад, за да създаде някаква дистанция между себе си и по-големия, но гърба му се сблъска със стената и се озова притиснат към студената повърхност и Джехьон, който се приближи повече.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now