81

1.1K 127 83
                                    

Когато Дойонг се събуди беше сам в стаята. Изненада се когато не видя Джехьон притиснат към него, не че щеше да го признае пред по-големия. Той стана от леглото и излезе от стаята, тръгвайки да търси къде бе Джехьон.

Другия се оказа, че бе в кухнята и приготвяше закуска. Дойонг се усмихна, но преди да отиде до него прикри това и се намръщи леко.

- Не беше в леглото когато се събудих. - измърмори той.

Джехьон погледна назад през рамо към чернокосия, усмихна се широко и самодоволно.

- Зайо, не знаех че толкова ще ти липсвам, но реших да приготвя закуска.

- Не ми липсваше. - Дойонг извъртя очи.

- Тогава защо мрънкаш, че ме нямаше в леглото?

- Не мрънках.

- Напротив. - Джехьон се приближи към него, искайки да го целуне, но Дойонг бързо го отблъсна.

- Какво правиш? Ами ако родителите ти влязат и ни видят?

- Дойонги, ти спа при мен снощи.

- Но те не знаят, че сме заедно. Така че...

- Успокой се малко. Майка ми е на работа, а баща ми излезе да се види с негов колега от работата. Само двамата сме.

Дойонг го погледна скептично, но когато Джехьон отново понечи да го целуне, не го изблъска. Джехьон обви ръка около кръста му, а другата постави върху бузата на чернокосия. Наклони главата му настрани, с което задълбочи целувката. Използва захвата си около талията му, за да го приближи още повече към себе си.

Вратата се отвори и Тен влезе в кухнята рязко, но спря на място виждайки двете момчета. Те изобщо не забелязаха присъствието му и русокосия се настани на един от столовете около масата.

Тен се прокашля силно и двамата се отделиха един от друг.

- Съжалявам, че ви прекъснах. - Тен се ухили широко.

- От колко време стоиш тук, мамка му. - изхленчи засрамено Дойонг.

- Тен, не е хубаво така да се промъкваш. - каза му Джехьон, заставайки отново пред котлоните и погледна дали не бе изгорил закуската.

- Ако не искахте някой да ви прекъсва, трябваше да се натискате в стаята ти, хьонг. - подразни го Тен.

- Не те интересува какво става в стаята ми.

- О! - Тен погледна с разширени очи към приятеля си. - Дойонг ти да не би...

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now