6

1.2K 137 55
                                    

Тен вдигна глава, готов да погледне към човека, в който се бе блъснал. Притеснение бе изписано на лицето му, надяваше се, че няма да има неприятности.

- Съжалявам. - той погледна към момчето пред себе си и до някаква степен си отдъхна.

- Не се притеснявай. - засмя се Хендери. - И аз не гледах къде вървя.

Хендери бе отговорника на класа на Тен. Двамата не бяха близки, дори изобщо. Но не изпитваше притеснение, тъй като знаеше, че другия бе доста мил.

Дойонг наблюдаваше отстрани, размяната на извинения с досада. Той от друга страна не харесваше Хендери. Струваше му се прекарено мил, за да е такъв наистина. Точно затова реши да прекрати безмисления разговор.

- Хайде, Тен. - Дойонг хвана китката на приятеля си дърпайки го след себе си към другата страна на коридора. - Ще закъснеем.

Стигнаха бързо до класната стаята, преди звънецът за влизане да бие. Тен веднага се насочи към чина си където Сиченг вече се бе разположил. Русокосия тръшна раницата си масата и седна на стола рязко.

- Хей, по-леко... - Сиченг замълча виждайки вида на Тен. - Какво ти има?

- И аз това се чудя. - обади се Дойонг от чина зад тях.

- Никой не ме разбира. - измрънка Тен, нацупвайки се.

- Хайде, пак се почва. - въздъхна Дойонг. - Целия проблем е защото вчера Тен прегърна Джони.

- Не разбирам. - Сиченг погледна объркано.

- И аз.

- Защо го е прегърнал?

- Защото токът спря и слязохме долу да проверим какво става. Брат му и гаджето му се бяха прибрали. Аз оставих Тен сам и отидох в кухнята. През това време Джони излязъл и Тен се уплашил и му се хвърлил да го прегръща.

Сиченг се намръщи и обърна глава към Тен.

- Пак драматизираш.

- Мразя ви и двамата! - изхленчи Тен и покри лицето си с ръце.

Остатъка от учебния ден мина бързо. Тен спря да се самосъжалява и предпочете да се преструва, че събитията от предишната вечер не се бяха случвали.

След училище се прибра и веднага отиде в стаята си, решавайки да започне с домашните си. Прекара няколко минути в мъчене да напише есе за Втората световна война, но беше без абсолютно никакъв резултат.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now