35

1.2K 120 76
                                    

Звънецът за излизане най-накрая би и стаята се огласи от въздишките на отблекчение на учениците. Това изобщо не направи добро впечатление на учителя по математика, който видимо се подразни, но не каза нищо.

Шяоджун побърза да натика учебниците в раницата си. Щеше му се сега да може да се прибере, но трябваше да остане с Хендери, заради глупостите на учителя по история. Нямаше как постоянно да го отлага и искаше просто да се свършва с това. Трябваше само няколко дни да изтърпи Хендери по един час, след училище и после щеше да се върне обратно към нормалния си дневен график. А именно да не кара половината от часовете.

- Тен, това беше последния час, нали? - попита го Шяоджун, искайки да бъде сигурен.

- Да. - отвърна другия.

Шяоджун кимна и преметна едната дръжка на раницата върху рамото си. Погледна към чина, на който седеше Хендери, чернокосия съвсем бавно и без изобщо да бърза прибираше нещата си.

Въздъхна дълбоко и тръгна към него.

Хендери вдигна поглед към русокосия, когато чу прокашляне.

- Мога ли да ти помогна? - попита Хендери, знаеше за какво бе дошъл другия, но все още бе ядосан, че предишния ден дори не му каза сам, че няма да остане.

Беше му гадно, че трябваше да го разбира от друг. В крайна сметка нямаше да му стане нищо ако му го бе казал сам.

- Уроците по история. - Шяоджун извъртя очи.

- О, да. И днес ли ще отложиш за утре?

- Виж, нямам намерение да си губя времето. Просто да отидем в библиотеката и да се свършва.

Хендери се намръщи, напъха набързо тетрадката в раницата си и се изправи. Тръгна напред, дори и не се обърна, за да провери дали Шяоджун го следваше.

Пристигнаха в библиотеката и седнаха на възможно най-отдалечената маса. Хендери извади учебника по история и погледна към другия, който се намираше срещу него, в очакване да чуе въпросите му.

- Е? - подкани го Хендери.

- Какво? - Шяоджун го погледна объркано.

- Какво не разбираш? Кажи от къде да започнем.

- Искаш ли да бъда честен?

- Да? - сега беше ред на Хендери да гледа объркано.

- Не съм отварял учебника, изобщо. Чел съм някой друг урок преди някое контролно, колкото да изкарам тройка.

My boyfriend's little brother | BoyxboyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz