Тен се държеше за края на блузата на Дойонг, докато все още оглеждаха коридора на втория етаж. Русокосия постоянно хленчеше и издаваше скимтящи звуци всеки път щом Дойонг започнеше да върви по-бързо.
- Нали каза, че не е добра идея да излизаме? Защо сега идваш с мен? - попита го Дойонг, започвайки леко да се изнервя от преиграването на най-добрия му приятел.
- Ще е много по-зле да остана сам в стаята.
- Престани мамка му! - Дойонг изтръгна блузата от захвата му рязко и се насочи надолу по стълбите следван плътно от Тен.
Слязоха на първия етаж и Дойонг реши да се запъти към кухнята, не беше сигурен къде се намираха бушоните, за да провери какво става с тока, затова реши да провери първо там.
- Хей! Къде отиваш!? - прошепна Тен хващайки ръката на Дойонг, който веднага я издърпа мръщейки се.
- Стегни се Тен! Отивам да проверя бушоните. Стой тук.
- Но...
- Това не ти е филм на ужасите! Престани!
С това Дойонг му обърна гръб насочвайки се към кухнята.
Тен съжали, че не бе взел телефона си, сега се налагаше да стои в тъмнината и при това сам.
Опитваше се да мисли за всичко друго, но не и за всички ужасяващи сценарии, които се появяваха в главата му благодарение на огромното му въображение и проклетия страшен филм, който така наречения му най-добър приятел настояваше да гледат.
Чу се силен трясък, сякаш нещо пада и се чупи. Тен започна да се озърта наоколо, въпреки че тъмнината правеше невъзможно това да види каквото и да е. Вече наистина го обзе страх, кой знае какво бе причинило шума.
Надяваше се, че Дойонг ще се върне скоро, така нямаше да се налага да се изправя пред нещото, което най-вероятно искаше да ги убие, сам.
Явно имаше късмет, защото само след миг видя силуета на висока фигура. Тен си отдъхна, Дойонг най-накрая се бе върнал.
Тайландецът се затича към него и го прегърна обвивайки ръце здраво около кръста му. Другия извади изненадан стон не очаквайки това и леко залитна назад, но запази равновесие.
През това време Дойонг тъкмо влизаше в кухнята след като беше чул трясъка, който дойде именно от там. Пристъпи тихо навътре оставяйки вратата бавно да се затвори след него. Забеляза някакъв силует в дъното, който се протягаше и правеше нещо, но заради шкафовете не можеше да види какво.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.