Джони знаеше какво бе на път да направи и се чувстваше ужасно. Сякаш използваше Джехьон, за да успокои съвестта си. Знаеше, че го обича, искаше да си го докаже. Не изпитваше нищо към Тен.
Надяваше се Юта и Тейонг да се окажат прави. Искаше да спре да мисли за Тен, защото вече се побъркваше.
Джони седна на леглото на Джехьон докато го чакаше да излезе от банята. Бяха сами. Когато разбра, че няма никой Джони веднага се бе сетил за разговора с приятелите си и реши да го направи.
Джехьон влезе в стаята си, в едната си ръка държеше хавлия, с която сушеше косата си, докато с другата затвори вратата.
Джони се вгледа в тялото му, беше гол с изключение на кърпата която бе обвил около кръста си. Копки вода се стичаха от косата му и надолу по тялото му. Джони прехапа устната си усещайки възбудата при гледката. Явно Юта и Тейонг бяха прави. Всичко бе защото отдавна не бяха правили секс.
- Джони! - Джехьон извика стреснат слагайки ръка на гърдите си. - Уплаши ме, мислех, че ме чакаш долу.
Джони се подсмихна, не казвайки нищо, а само се изправи и се запъти към него. Обви ръце около кръста му и го придърпа рязко към себе си, нападайки врата му. Джехьон изстена силно и изпусна хавлията, с която до сега сушеше косата си. Обви ръце около раменете му и притисна тялото си към неговото.
- Джони. - изстена Джехьон и повдигна главата му, за да може да слее устните им.
До момента всичко беше перфектно, до момента, в който се целунаха.
Спомена за целувката му с Тен изплува и Джони не можеше да мисли за нищо друго освен това. Джехьон го целуваше толкова различно, а Джони копнееше за чувство, което изпита докато целуваше Тен.
Джехьон се отдели от Джони, хвана ръката му и го поведе към леглото. Легна и Джони не загуби време, веднага надвесвайки се над него поглъщайки устните му. Обичаше го. Обичаше Джехьон. Обичаше целувките му, ласките му, стенанията докато му доставяше удоволствие, тялото му, всичко.
Защо тогава отново мислеше за Тен, мамка му!?
Джехьон започна да дърпа дрехите му опитвайки да ги махне.
- Джони, искам да те усетя.
Джони се отдръпна и се съблече, хвърляйки дрехите си без да го интересува накъде. Надвеси се отново над Джехьон като преди това издърпа хавлията, която го покриваше. Започна да целува тялото му, докато през това време Джехьон бе лапнал три от пръстите му и ги навлажняваше.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.