114

1K 107 21
                                    

Следващите няколко дни бяха минали бавно. Тен ходеше на училище, но не говореше с почти никой. Сиченг постоянно се опитваше да го разсмее, да го накара да говори. Шяоджун и Хендери също постоянно се опитваха да го заговорят. Единствено Дойонг се държеше по дистанцирано. Разговаряше с Тен, държеше се с него както преди да се скарат, но вече сякаш не бяха така близки. Въпреки че Дойонг го бе уверил, че не му се сърди си личеше, че бе по затворен към него.

Тен не можеше да го обвини за това му държание. Щеше да разбере ако Дойонг бе продължил да му се сърди и се радваше, че другия бе приел извинението му.

Отношенията му с Джехьон също не бяха по-добре. Макар и другия да му бе казал, че не го мрази си личеше, че му бе доста ядосан. Отново Тен, не го обвиняваше за държанието му. Заслужаваше другия да му е бесен. И все пак колкото и да му бе ядосан, Джехьон не го игнорираше. Разговаряше с него, дори да бе студено и грубо.

Беше тъжен, че с Джони се бяха разделили и все още свикваше с тази мисъл. Липсваше му близостта до Джони, целувките и прегръдките му. Но вече бе взел решението си да приключи връзката си с Джони. Съжаляваше, че бе наранил брат си. Знаеше, че щеше да продължи да го наранява ако продължеше връзката си с Джони и именно за това се бяха разделили.

Обичаше Джони и то много. Но реши, че е най-добре да спре да мисли за себе си. Бе пренебрегнал чувствата на Джехьон и това колко щеше да бъде наранен от действията му и се фокусира само над своите чувства. Осъзнаваше и съжаляваше за постъпката си. Трябваше да разкаже на брат си веднага щом Джони го бе целунал първия път. Не трябваше да излиза с бившия на Джехьон и то зад гърба му.

Щеше да се опита да оправи отношенията си с Джехьон. Щеше да се постарае да му покаже, че осъзнаваше колко подло бе постъпил и колко съжалява.

На Джони също не му беше лесно след като Тен бе прекратил връзката им. Обичаше малкия толкова много. Но не смяташе повече да се влачи след него и да го моли да се съберат. Разбираше, че му бе трудно, защото Джехьон бе разбрал и бе бесен, но все пак той им беше казал, че няма да му забрани да се виждат. Нищо в момента не пречеше на връзката им, но Тен все пак настоя да се разделят.

Джони се чувстваше изморен от постояните им раздели и събирания. Дори и да обичаше Тен, не смяташе да позволи на по-малкия да го разиграва и да го оставя, а после да се връща при него когато му скимне.

My boyfriend's little brother | BoyxboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora