Дойонг седеше на пода между Тен и Сиченг, които спореха за пореден път за някоя глупост. Беше се облегна на леглото и пишеше по новия си фенфикшън без да го интересува за какво говореха другите двама.
- Ще гледаме Until we meet again! - извика Сиченг и едва тогава Дойонг остави телефона настрани и се загледа в тях.
- Не! Ще гледаме Why r u! - настоя Тен и удари с юмрук по пода. - Не ме интересува, че не си гледал последните два епизода на Until we meet again, сега ще гледаме друго.
- Не няма!
- Дойонг подкрепи ме малко. - Тен хвана ръката му, разтърсвайки го. - Ти най-вече искаше да гледаме Why r u. Нали Сеинт ти е любимия актьор!?
- Да. - Дойонг въздъхна. - Обичам го. Но няма значение, аз така или иначе вече изгледах всички излезли епизоди. Шестият епизод е много интересен.
- Какво!?
- Сам го каза. - Дойонг вдигна рамене. - Сеинт ми е любимия актьор. Няма да те чакам два месеца, че да гледам новата му драма.
- Предател! - каза през зъби Тен. - Долен лъжец. Много съм ти сърдит да знаеш.
- Дефинирай много. - Дойонг се усмихна, знаеше, че в момента русокосия просто преувеличаваше и се шегуваше.
- В следващите петнайсет минути ще те игнорирам. - заяви Тен.
- Е, за тези петнайсет минути да слезем в кухнята. - предложи Сиченг и стана.
- Защо? - русокосия го погледна объркано.
- Защото съм гладен, хайде. - той хвана ръката му и го издърпа. - Дойонг ти идваш ли?
- Не ще остана да си довърша главата на новата история.
- Нека позная. За Файтър и Тутор е, нали!?
- Колко добре ме познаваш. - засмя се Дойонг.
- Няма да прочета това! - Тен се обърна и излезе следван от Сиченг.
Дойонг поклати глава все още се смееше. Стана от пода и се настани на стола пред бюрото. Отключи телефона си и се захвана с писане. Абсолютно се вглаби във фенфикшъна и съзнанието му бе погълнато от писането на действието в историята.
Врата се отвори и затвори тихо, Дойонг изобщо не осъзна това, нито знаеше, че в момента не беше сам. А до вратата Джехьон го наблюдаваше с доволна усмивка. Запристъпва тихо към чернокосия и се спря зад него.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.