- Тен! - извика Дойонг тръгвайки след него по стълбите.
Джехьон стоеше без да помръдва от мястото си гледайки намръщено към Джони, чието внимание бе насочено към по-малкия му брат, който точно бе изкачил стълбите и вече бе изгубен от полезрението му.
- Какво беше това? - попита той троснато, при което Джони го погледна объркано.
- Кое?
- Кое? - изимитира го Джехьон. - Защо брат ми те прегръщаше!?
- Не знам. - по-високия повдигна рамене безпомощно. - Чух трясък и излязох от всекидневната, за да проверя дали всичко е наред и в следващия момент Тен ме прегърна.
- Горкичкия, сигурно се е уплашил.
- Какъв беше този шум изобщо?
- Изпуснах бутилка с вода и тя се пръсна на пода. - обясни Джехьон.
- Ясно. - Джони кимна с глава. - Ще се качваме ли в стаята ти.
- Ммхм. - Джехьон хвана ръката му и го поведе нагоре.
Щом изкачиха стълбите, Джони обви ръце около кръста му и се пристъсна към него.
- Дже, казах ли ти колко секси изглеждаше тази вечер.
Джехьон се усмихна, но се отскубна от захвата му.
- И аз искам, но не сега. - каза му той. - Тен може да ни чуе.
Джони въздъхна недоволно, но кимна.
°°°•••°°°•••°°°•••°°°
Дойонг влезе в спалнята на Тен. Огледа се търсейки го и забеляза кълбо от одеяла върху леглото. Той поклати глава и се насочи натам, точно сядаше на края на леглото, когато чу мяукане. Отдръпна се и се обърна гледайки жално към черният котарак който до преди секунди бе покрит с едно от одеялата.
- Съжалявам Ливай. - Дойонг се пресегна и помилва пухкавия котарак по главата, който започна да мърка.
Хвана го, след това го остави внимателно на пода и чак тогава седна на леглото до приятеля си.
- Защо се криеш?
- Не се крия. - измърмори Тен изпод завивките.
- Да. Разбира се, че не се криеш. - Дойонг извъртя очи. - Тогава, защо си се увил с всички тези одеяла?
- Студено ми е.
- Стига Тен, кажи какво има?
Чу се дълбока въздишка, след това одеялата се размърдаха и Тен ги махна от себе си. Погледна натъжено към най-добрия си приятел и изсумтя.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.