Дойонг седеше на пода в стаята на Тен, русокосия седна до него докато търсеше какво да гледат. Минаваше десет вечерта и Дойонг бе пристигнал преди малко, напълно изненадвайки Тен. Русокосия естествено се зарадва, но бе учуден, че приятеля му не се бе обадил, че ще идва още повече след като винаги го правеше.
Тен отдели поглед от лаптопа и се обърна към Дойонг, който гледаше втренчено в една точка.
- Всичко наред ли е?
- Да. - каза Дойонг и се обърна към него.
- Изглеждаш ми разтревожен.
- Не съм. - чернокосия се опита да се държи нормално, но не можеше.
През целия ден мислеше за излизането на Джехьон и това не му даваше мира. Не му допадаше мисълта и не искаше другия да ходи никъде.
Дойонг се изправи, с което привлече вниманието на Тен.
- Къде отиваш?
- До банята. - каза той и излезе бързо от стаята.
Не отиваше до банята, това беше лъжа. В първия момент искаше да отиде при Джехьон, но сега размисли. Нямаше просто така да отиде в стаята му. Съвсем скоро обаче вратата на въпросната стая се отвори и Джехьон излезе.
Виждайки как другия изглеждаше Дойонг се ядоса още повече. Джехьон изглеждаше толкова добре с накъсаните си тесни дънки и ризата, която според него бе прекалено разкопчана.
- Зайо. - Джехьон се усмихна.
Огледа се и щом видя, че няма никой отиде до Дойонг, улавайки ръката му и го придърпа в стаята си.
Дойонг продължаваше да се мръщи и щом Джехьон затвори след себе си, се обърна и това му направи впечатление.
- Зайо какво има? - той пристъпи към него и помилва бузата му, но другия веднага извъртя глава, отдръпвайки се от допира му.
Джехьон се натъжи, не разбираше защо Дойонг се държеше толкова студено и не говореше с него.
- Зайо?
Дойонг продължи да мълчи.
Джехьон го целуна нежно по устните, но Дойонг бързо го отблъсна. Това не обезкуражи по-големия и той обви ръце около кръста му и започна да посравя целувки по бузата му.
Дойонг усети, че се разтапя в прегръдките му, но не смяташе да смекчи държанието си. Все още не му харесваше факта, че Джехьон щеше да излиза и му бе ядосан за това.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.