Когато Шяоджун и Джемин пристигнаха на мястото където щеше да се проведе състезанието ЯнгЯнг и Лукас вече бяха там. Беше се разбрал с Теил и Джено да минат да вземат Хендери, тъй като той нямаше как заради доведения си брат.
Джемин както винаги бе настоял да отиде с него и той да го закара, въпреки че всеки пък му мрънкаше, че е ужасен шофьор.
Шяоджун спря мотора, на далеко от насъбралите се хора, все още имаха доста време преди началото на състезанието, така че нямаше нужда да бърза, за да се приготви.
- Мисля, че вече започвам да свиквам с карането ти. - каза Джемин след като слезе от мотора.
- Тогава махни каската! Защо още стош с нея?! - Шяоджун слезе от превозното средство и посегна към каската, хвана края и започна да дърпа.
- Хей, леко, глупако!
- Ти си глупака. Имаш такава голяма глава и миниатюрен мозък!
- О не, заклещих се! - проплака Джемин.
В следващия момент Шяоджун успя да махне каската.
- Глупак.
- Задник. - Джемин се намръщи.
- Започнали сте да се разбирате по-добре. - намеси се ЯнгЯнг.
Той застана пред тях, а Лукас веднага се долепи до него. Едната му ръка стоеше хлабаво обвита около кръста на по-малкия.
Шяоджун им хвърли поглед и се подсмихна.
- Ами вие? Явно сте загърбили караниците.
- Вече сме заедно. - Лукас се ухили доволно.
- Толкова много се радвам! - почти извика Джемин и се хвърли да прегръща и двамата.
- Я се разкарай! - ЯнгЯнг го блъсна.
- Толкова съм щастлив, че ти най-накрая се разкара от Джено.
- Джемин, пропускаш, че на Джено не му пука за теб. - напомни му Шяоджун.
- Млъквай! Сега ще мога да прекарвам време с Джено, защото тоя няма да е залепен за него. - Джемин посочи към ЯнгЯнг, който единствено извъртя очи.
- Аз ще ти помогна. - каза Лукас.
- Защо ще му помогаш? - Янг се намръщи.
- За да съм сигурен, че Джено няма да се доближава до теб.
- Няколко часа е максимума ти без да ревнуваш. - ЯнгЯнг извъртя очи.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.