110

673 107 40
                                    

Хендери се погледна в огледалото за последно, облече коженото яке на Шяоджун, което така и не му върна, после взе телефона, ключовете и портмонето си, които прибра в джобовете. Излезе от стаята си и съвсем спокойно се насочи към входната врата.

Беше малко след десет, родителите му щяха да го видят, че излиза. Но Хендери бе решил да не се промъква. Все пак му мрънкаха задето излиза без да им казва, за това сега щеше да им се обажда.

В мига щом мина покрай всекидневната родителите му го видяха. Баща му стана от мястото си, намръщен и гледайки ядосано към сина си.

- Къде си мислиш, че отиваш Хендери?

- Излизам. Реших този път да ви кажа, за да не мрънкате, че се измъквам без ваше знание.

- Хендери! - извика майка му. - Не ни говори така!

- Тръгвам, чао! - той се затича към входната врата.

Успя да излезе преди да го настигнат и да го спрат. Продължи да тича докато не се отдалечи от дома си. Забави крачка и скоро спря на място за минута, за да почине преди отново да тръгне надолу по улицата.

Стигна мястото от където Шяоджун идваше да го взема когато се разбираха да излизат. Извади телефона си и погледна към дисплея, за да види дали русокосия не му бе звънял или писал. Погледна към улицата от където трябваше да дойде Шяоджун, но не го видя да се задава насам.

Чу силна музика, песента му се струваше позната, приличаше му на една от метал групите, които Шяоджун слушаше. Чу наближаващия звук от двигател на кола и се обърна наляво. Видя, че от долната улица идваше бял джип, който спря пред него, близо до бурдюра на тротоара. Прозореца се смъкна и видя Шяоджун, който му се усмихна. Хендери пристъпи към края на тротоара, гледаше изненадано към русокосия.

- Хайде, качвай се. - каза Шяоджун, след като намали музиката, за да може чернокосия да го чуе.

Хендери отвори вратата и се качи в автомобила.

- Какво ще кажеш за джипа? - обади се ЯнгЯнг от задната седалка. - Страхотен е, нали?

- Да.

- Това е новата кола на Теил. - каза Шяоджун. - Отне ми час да го убедя да ми го даде за една вечер.

- И каза без чукане в колата. - напомни Лукас, приближи се към пространството между двете предни седалки. - Хендери предупреден си.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now