8

1.2K 129 32
                                    

- Той е направил какво!? - извика Дойонг, при което Тен изхленчи и го удари по рамото.

След случилото се по-рано през деня, Тен се чувстваше ужасно, беше ядосан на Джони, беше го страх да погледне към Джехьон. Имаше чувството, че брат му щеше да разбере веднага щом го видеше.

Щом Джехьон се бе прибрал след тренировките той беше в доста добро настроение.

Тен забеляза, че Джони се държеше различно от обичайното, тъй като единственото, което направи щом Джехьон пристигна бе да го прегърне, дори не се усмели да срещне погледа му. Тен и Джони се държаха сякаш едвали не не се познаваха, също така не говореха особено, при което Джехьон усети, че нещо не е наред.

Той започна да пита дали всичко е наред, получавайки еднакъв отговор и от двамата, че няма за какво да се тревожи. Накрая Джехьон се отказа, предполагайки, че сигурно на него му се струва.

Но на Тен му дойде в повече. Имаше нужда да сподели на някой, да получи съвет за това какво да прави. Обикновено той винаги се обръщаше към брат си за такива неща, но в случая бе изключено. Затова реши да отиде при Дойонг и да остане там за вечерта.

- Говори по-тихо, по дяволите! - скара му се Тен. - И ме чу и първия път.

Дойонг отвори уста готов да каже нещо, но се отказа и се замисли.

- Просто ей така те целуна?

- Да.

- Какво ти каза после? - попита го Дойонг.

- Че е било грешка. Обича брат ми и не ще е по-добре той да не разбира.

- И ти какво направи?

- Казах му да излезе после дойдох при теб. - Тен прокара ръце през косата си. - Какво да правя? Не мога да кажа на Джехьон хьонг, защото не искам да го нараня.

- Да, но на практика той трябва да знае. - Дойонг каза сериозно. - Това си е изневяра.

- Да, но... - Тен прехапа устна, гледаше възглавницата която държеше в скута си. - Джони каза, че е грешка. Той обича брат ми и съжалява.

- Не разбирам начина ти на мислене. - Дойонг се намръщи. - Щом знае, че е грешка и щом твърди, че обича Джехьон, защо тогава изобщо ще си помисли да те целува!?

- Не знам, може би...

- Тен, защо се опитваш да оправдаеш Джони? - Дойонг попита тихо, погледа му излъчващ смесица между недоумение и загриженост.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now