Очите на Джони се разтвориха мигновенно, щом усети върха на езика на Тен върху долната си устна. Това го хвана неподготвен и замръзна на място.
Тен усети, че нещо не бе наред и рязко се отдръпна. Погледна изплашено към другия, на чието лице бе изписана изненада.
- С-съжалявам. Н-не трябваше да го п-правя. - Тен понечи да стане, но Джони хвана ръката му, спирайки го на място.
- Тени, недей.
Той го обърна към себе си.
- Не го очаквах. Но не си направил нищо лошо. - Джони обви длан около бузата му, милвайки леко с палец.
- Ти... Ти никога не си ме целувал така. - прошепна Тен, държеше главата си сведена и с всяка казана дума бузите му ставаха все по-червени.
- Защото не исках да избързвам. Не исках да те плаша. - обясни му Джони.
- Аз мислех, че проблема е в мен.
- От къде изобщо ти хрумна това!?
- Видях Дойонг и Тейонг да се целуват и те... - Тен замълча.
- Ясно. Виж Тейонг е... Той не обича да чака за нищо. А аз не бях сигурен дали няма да избързам. Не исках да те наранявам. Съжалявам, че си се чувствал така.
- А сега... - Тен вдигна поглед към него. - Ще може ли да...?
Джони бавно започна да скъсява разстоянието между лицата им. Задвижи устните си срещу неговите, скоро приплъзвайки езика си. Тен разтвори уста и Джони вмъкна езика си срещайки неговия. Русокосия изпъшка в целувката.
Джони обхождаше бавно устата му, задълбочавайки целувката още повече като наклони глава. Пръстите на Тен се вкопчиха в блузата му, приближавайки се към него. Джони обви езика си около неговия, карайки Тен да простене в целувката.
Щом се отдели, за да си поемат дъх, Тен почти веднага отново го целуна. Обви ръце около врата му и го придърпа към себе си. Дланите на Джони захванаха здраво двете страни на кръста му. Устните му жадно се впиваха в тези на русокосия. На Джони му беше толкова трудно да се въздържа и начина, по който Тен продължаваше да се приближава до него не му помагаше.
Джони използва захвата си около него и в следващия момент Тен се оказа в скута му. По-малкия обгърна раменете му с ръце. Джони бавно плъзна устните си надолу по челюстта. Постепенно стигна до врата му, оставяше влажни следи след всяка целувка, но внимаваше да не му прави смучки, тъй като знаеше че Джехьон веднага щеше да забележи.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.