92

978 126 71
                                    

- Недей, така ще изглежда грозно! - извика Юта, докато Джехьон оправяше дизайна на презентацията.

- Е, нали това е моята презентация! Така искам да е. - измърмори Джехьон.

- Това не е важното. - Тейонг предърпа лаптопа и отвори документ в друга програма. - Давайте, четете въпросите.

Тримата се бяха настанили на леглото и през последните два часа се занимаваха с презентацията.

- Добре. - Джехьон отвори задачата от телефона си. - Срещнахте ли проблеми в изготвянето на презентацията?

- Да. - каза Тейонг написвайки същото в документа. - Следващия.

- От къде взехте ресурси и информация?

- Уикипедия.

- Как изготвихте задачата?

- С лаптоп.

- Тейонг това е нелепо! - възрази Юта.

- Не е, може някой да прави презентацията на настолен компютър.

- Никой няма да зачете тия отговори! Трябва ти обяснение с от 5 до 10 изречения.

- Е как мамка му да обясня с пет изречения, че съм използвал лаптоп! - извика Тейонг.

- Не е трудно. - намеси се Дойонг, който стоеше на стола пред бюрото. - За изготовката на възложената задача използвах техника. Компютърна техника. За да съм по-точен лаптоп.

- Това е абсурдно! - извика Юта.

- Зайо, я повтори. - каза Джехьон и дръпна лаптопа към себе си.

- Джехьон, ще получиш двойка.

- Да много добре знам това. - той извъртя очи. - На втория какво да напиша? За намиране на ресурси?

- Ами. - Дойонг се замисли. - За намирането наресурси за възложената задача използах интернет. По точно гугъл. Чрез това влязох в уикипедия...

- Това е све едно обясняваш на малоумни. - каза Юта.

- Ами тъкмо преподавателя няма да има проблем да го разбере. - засмя се Тейонг.

- Пък и с тея тъпи въпроси си го проси. - добави Джехьон.

- Ох, аз се отказвам. Нямам нерви. - въздъхна Тейонг. - Така или иначе ще имам двойка, за какво да се мъча.

- Майната му. - Джехьон затвори лаптопа.

- Аз все пак ще се опитам. - каза Юта и стана от мястото си. - Ще се прибирам.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt