97

857 122 66
                                    

- Шяоджун! - изхленчи ЯнгЯнг. - Бъди по-нежен!

- Стига си мрънкал и мълчи! - русокосия извъртя очи.

- Боли!

- Напротив!

- Оскуба ми косата!

- Да не съм го направил нарочно! - Шяоджун се обърна към холната маса и взе от там пласмасовата купа с четка.

ЯнгЯнг го погледна през рамо, леко скептично.

- Нали ще можеш?

- Да. - отвърна Шяоджун, така сякаш въпроса бе безмислен. - Изрусявам се сам. И както виждаш косата ми изглежда повече от добре.

- Много скромно.

- Янги как ти хрумна изобщо да се изрусяваш изведнъж. - попита Джено, който седеше на дивана и ги наблюдаваше.

- Така ми се прииска. - отвърна ЯнгЯнг. - Но може би щеше да е по-добре да отида на фризьор.

- Спокойно. - каза му Шяоджун. - Аз ще се справя перфектно.

- Ако ми съсипеш косата ти обещавам, че ще се вмъкна в дома ти докато спиш и ще ти обръсна главата.

- Как преиграваш. - Шяоджун поклати глава. - След като ми нямаш доверие, защо ме накара да дойда и да те изруся.

- Защото за фризьор трябваше да чакам за определен час и ден. А ти още сега ще го направиш.

- Започвам. - Шяоджун прокара четката по долните кичури от косата, които не бе вързал.

Вратата се отвори секунди по-късно и Теил влезе.

- Какво искате за вечеря... - той замръзна на място виждайки случващото се в хола. - Какво по дяволите правите!?

Теил бе отишъл до магазина и беше оставил ЯнгЯнг и Джено, които гледаха някакъв филм, след като се бяха самопоканили.

- Оставих ви сами за половин час и когато се връщам, Шяоджун е тук и те боядисва! - Теил въздъхна изморено.

- Изрусява ме. - поправи го Янг. - После ще ме боядисва. Реших да е с лилав цвят.

- Не ме интересува какъв ще е цвета! Защо трябва да го правите вкъщи!? И то в хола!

- О, стига мърмори! - Шяоджун го погледна пренебрежително. - Какво толкова?

- Внимавайте да не ми съсипете килима! - предупреди ги той.

- Теил ако ще продължаваш да мърмориш, излез. - каза ЯнгЯнг с досада.

- Ти ме гониш? От моя хол!? - извика Теил.

My boyfriend's little brother | BoyxboyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora