Дойонг извади купата със супа от микровълновата и я постави на малкия поднос, който бе взел преди малко. Остави лъжица в купата и излезе от кухнята, тръгвайки към хола.
Когато влезе, Джехьон изобщо не бе помръднал от мястото си, изправи се в седнало положение, едва когато чернокосия застана пред него.
Дойонг постави подноса в скута му, после се настани на единия фотьойл и дръпна маската си малко надолу.
Джехьон опита от супата и се намръщи.
- Какво? - Дойонг го изгледа скептично.
- Стопли ли я?
- Да.
- Не е достатъчно топла. - Джехьон се ухили. - Заек ще я стоплиш ли отново? Каза, че ще направиш всичко, което поискам.
Дойонг стисна зъби, но не каза нищо. Стана от мястото си, взе подноса и отново отиде в кухнята. Когато се върна се виждаше парата, която излизаше от купата и Джехьон вече знаеше какво щеше да направи.
Дойонг му подаде подноса и почти беше стигнал до фотьойла канейки се да седне, когато бе спрян.
- Супата сега е прекалено топла. - измърмори Джехьон. - Опарих си езика.
Дойонг се обърна бавно, опитвайки да запази самообладание, вече започваше много сериозно да се ядосва.
- Изчакай да изстине.
- Но съм гладен!
- И аз какво да направя!?
- Не знам.
- Ъгх, добре. - Дойонг въздъхна. - Ще ти духам.
Очите на Джехьон се разшириха и се усмихна ехидно.
- Ще ми духаш? Явно откакто ме видя гол не можеш да не мислиш за...
- Нямах това предвид, задник! - извика Дойонг, ако маската не прикриваше част от бузите му, Джехьон щеше да забележи колко се бе изчервил. - Говорех за супата. Ще духам, за да изстине.
Дойонг седна на ръба на дивана и свали маската надолу, оставяйки я под брадичката си. Взе купата и гребна с лъжицата от супата. Доближи прибора до устните си и започна да духа леко. Джехьон гледаше с зяпнала уста другия, не можейки да повярва, че Дойонг наистина го правеше.
Чернокосия се възползва от това, че устата му бе разтворена, за да натика лъжицата. Джехьон се стресна от неочакваното му действие, но преглътна супата.
ESTÁS LEYENDO
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanficДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.