Джехьон се върна малко преди осем вечерта. Запъти се веднага към банята, за да си вземе бърз душ.
Минути по-късно Дойонг вече бе пристигнал и точно натискаше звънеца. Бяха се разбрали чернокосия да дойде към осем. Джехьон се бе увлякъл в карането и съвсем бе изключил колко е часа за това и се прибра по-късно от колкото мислеше.
Врата се отвори и Дойонг се оказа лице в лице с Тен. Той сведе глава, докато другия единствено отстъпи в страни.
- Сигурно си дошъл да видиш хьонг? - предполижи Тен. - Влизай.
- Тен...
- Аз отивам в стаята си. - русокосия се обърна и тръгна към стълбите.
- Чакай, нека поговорим. - предложи Дойонг.
- Не искам да говорим. - Тен дори не се обърна да го погледне, а продължи да изкачва стълбите.
Дойонг въздъхна и се натъжи. Влезе навътре, после затвори след себе си.
Тен дори не искаше да се сдобрят. Дойонг смяташе да поговорят и да спрат с караниците, но явно другия нямаше такова желание.
Качи се горе и отиде до стаята на Джехьон. Почука, но щом не получи отговор реши да открехне леко вратата. Надникна вътре, щом видя, че другия го нямаше влезе.
Може би още не се бе върнал.
Настани се на леглото и извади телефона си.
Отвори черновата на главата, която трябваше да завърши и започна да пише, поредния фик за Файтър и Тутор.
Минути по-късно вратата се отвори и Дойонг вдигна поглед. Очите му се разшириха щом видя Джехьон. По-големия бе обвил хавлия около кръста си, косата му бе мокра, капки се стичаха надолу по раменете му. Погледа на Дойонг бе забит в добре оформеното му тяло.
Джехьон забеляза това и се подсмихна самодоволно, но реши да не казва нищо по въпроса.
- Дълго ли ме чака, зайо?
- Н-не. - Дойонг стана от мястото си и направи няколко крачки към вратата.
Джехьон се изпречи на пътя му.
- Къде отиваш?
- Ще т-те оставя да се облечеш.
Джехьон обви длан около бузата му. Сля устните им в кратка целувка преди да се отдръпне.
- Няма нужда да излизаш. - каза той подсмихвайки се. - Ти все пак вече си ме виждал гол. Нали си спомняш за онази вечер в банята?
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.