7

1.1K 141 49
                                    

В началото Тен дори не смееше да погледне към Джони. По-големия му обясняваше как да започне увода на есето, но виждайки, че Тен е претеснен, реши, че ще е по-добре първо да разчупи неловката атмосфера. Затова започна да се шегува, да му задава въпроси, не оставяйки друг избор на Тен освен да му отговори.

В крайна сметка успя да го предразположи и сега можеха да разговарят без Тен да го е страх да срещне погледа му.

- Това е толкова досадно. - измърмори Тен докато пишеше и се нацупи.

Джони намери това за сладко, както всичко, което Тен правеше. Харесваше му как се намръщваше щом се опита да разбере нещо, също как се изчервяваше щом погледнеше към него, как се смееше тихо на глупавите шеги, които казваше.

- Джони хьонг, вече мога да се справя и сам с останалата част. - каза тихо Тен. - Ако искаш можеш да тръгваш.

- До кога ще е тренировката на Джехьон?

- Мисля, че до към четири.

Джони провери телефона си за часа виждайки, че Джехьон скоро щеше да се върне.

- Значи, скоро ще се пребре. Ще го изчакам.

Тен кимна усмихвайки се леко и отново наведе глава над тетрадката продължавайки да пише.

- Благодаря, че ми помогна. - прошепна той, продължавайки да гледа надолу в домашното си.

- Няма защо Тени.

Русокосия се изчерви чувайки как Джони го нарече. По-големия забеляза това и прехапа долната си устна. Беше ли странно, че чувстваше някакво привличане към Тен?

Джони поклати глава осъзнавайки какво си бе помислил. Естестврно, че беше странно. Той е по-малкия брат на гаджето му. Джони обичаше Джехьон. Двамата бяха заедно от почти година и той наистина държеше на него.

Джони извъртя поглед настрани от Тен. Той беше очарователен, да. Беше много красив, дори може би по-красив от Джехьон... Джони се намръщи отнови.

Какви бяха тези глупости за които си мислеше? Започваше да се ядосва на себе си.

- Мамка му. - изруга тихо Джони.

Това привлече вниманието на Тен и той погледна към него.

- Всичко наред ли е Джони хьонг?

Джони погледна към него и преглътна тежко виждайки изражението на по-малкия. Тен го гледаше с разширени очи, притеснено, устните му бяха нацупени и Джони не можеше да отдели очите си от тях.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now