След всичко случилото се Джони не можеше да остави Тен сам. По-малкия държеше главата си наведена, личеше си, че едва успяваше да се сдържи да не заплаче и това късаше сърцето на Джони.
Побесняваше още повече. Как бе възможно някой да причини нещо толкова ужасно на момче като Тен. Идваше му да се върне и да пребие всеки, който е бил замесен в глупавия номер, но сега по-важното бе русокосия.
Той имаше нужда някой да е до него точно в този момент, някой който просто ще го успокои и няма да го опреква за нищо.
Джони увери останалите, че ще се погрижи за Тен, казвайки им да се прибират и да не се тревожат. След това поведе Тен към колата си.
По-малкия седеше без да мърда на седалката и мълчеше през целия път.
Джони го заведе в дома си, смятайки че това бе най-доброто решение. Ако заведеше Тен обратно в къщата му, родителите му сигурно щяха да го разпитват, а това щеше да му дойде в повече.
Тен дори не питаше къде отиват, просто остави другия да прави какво реши и скоро двамата се намираха в стаята на по-големия.
Тен седеше близо до леглото. Опитваше се да сдържи сълзи, но ставаше все по-трудно. Чувстваше се ужасно. Като нищожество. Като някой за когото на никой не му пука.
- Тен, забрави за онези. - Джони се приближи към него. - Каквото и да са ти казали не е истина.
Тен не можеше да се сдържа повече, покри лицето си с длани и заплака неудържимо.
Джони веднага обви ръце около него и го прегърна.
- Моля те не плачи. Не си заслужава.
- На н-ни-кой н-не му пука за м-мен. - изхлипа Тен.
- Не е вярно.
- Напротив! - извика Тен започвайки да ридае по-силно. - К-как изо-бщо си п-поми-слих, че н-някой ще ме хареса!?
- Тени, миличък успокой се.
Чувайки галеното име, с което го нарече Джони, го разстрои единствено повече. Той изблъска другия от себе си. Джони се вгледа в лицето му. Очите му бяха зачервени и сълзите се стичаха неудържимо по поруменелите му бузи.
- Т-ти също си к-като т-тях! - Тен избърса сълзите си грубо с ръкава на блузата си.
- Не е вярно. От къде ти хрумна това?
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.