89

1K 130 82
                                    

- Пристигнахме... мисля. - Джехьон паркира колата си, при множеството останали.

Започна да оглежда през прозореца, за да се обеди, че бяха на правилното място. Виждаше по-надолу, че имаше доста хора насъбрали се, също и няколко момчета облечени в състезателни екипи, които преминаха с моторите си.

- Да тук сме. Със сигурност. - каза Тен и отвори вратата.

Всички излязоха от колата и Джехьон заключи. Тъкмо щеше да се обърне и да се огледа, за да види къде е Дойонг, но чернокосия вече се намираше до него.

Джехьон се усмихна и преметна ръка през раменете му приближавайки го към себе си. Целуна го за кратко преди да насочи внимание към Сиченг и Тен, които говореха за нещо.

- Да намерим останалите. - каза Джехьон и заедно с Дойонг тръгнаха напред.

Той държеше чернокосия близо до себе си, докато се промъкваха през тълпата от хора. Хвърляше погледи назад, за да се увери, че Сиченг и Тен ги следваха. Джехьон най-накрая успя да забележи Юта, който явно го бе видял и махаше с ръце за да привлече вниманието му.

- Ето ги. - Джехьон се усмихна и тръгна към японеца.

- Най-накрая дойдохте. - каза Тейонг, който до сега говореше с Шяоджун.

- Забавихме се малко. - засмя се Джехьон.

- Малко ли? Състезанието скоро ще почне. - каза Тейонг и се огледа. - Къде е Джено? Няма ли да идва?

- И аз това се чудя. - нацупи се Джемин.

ЯнгЯнг извъртя очи и скръсти ръце.

- Джено ще дойде, просто трябваше първо да се отбие някъде.

- Къде? - зачуди се Шяоджун.

- Не знам. - Янг вдигна рамене и се ухили широко. - Не ми каза.

- Да бе, повярвах ти. - русокосия поклати глава.

- Това ли е мотора!? - възкликна Джехьон и се приближи към него.

- Да, страхотен е, нали? - съгласи се Тейонг.

- Направо ми идва да участвам и аз в такова състезание. - каза Джехьон.

- Ти сериозно ли? - намеси се Юта и се засмя. - Първо тренира футбол за месец в училище, после се записа на бокс. Една година тренира баскетбол, след това се записа в отбора по плуване, сега искаш да се състезаваш с мотори.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now