- Какво си направил? - Джони го гледаше с разширени очи. - Изчукал си Тейонг!?
- Тихо де, мамка му. - Юта го издърпа на страни, надалеч от останалите, които също чакаха за изпита.
- До колкото си спомням, проблема започна от там, че Тейонг те изчука и после не отвърна на чувствата ти.
- Да, така е, но... Имам обяснение. - каза Юта не особено уверен в думите си. - Той ми се нахвърли и аз щях да го отблъсна, докато не ми хрумна да направя същото като него. Исках да го изчукам и после да се правя, че не е било нищо особено.
- Нека позная, не се получи, нали?
- Не. Не мога да спра да мисля за него и за случилото се. Беше невероятно. Той...
- Нямам нужда от подробности. - Джони се намръщи.
- Тейонг искаше да го направим отново и друг път.
- Съгласил си се, нали?
- Не. - Юта поклати глава, изражението му стана унило. - Казах му, че е грешка, а той ми каза някои доста груби неща.
- Какво пак ти е казал?
- Че знае за чувствата ми и трябва да съм доволен, че поне сме правили секс.
- Юта не те разбира. Знам, че си влюбен, но Тейонг не спира да те наранява. - Джони гледаше загрижено към приятеля си. - Как може все още да го харесваш след всички тези глупости?
- Прав си и го осъзнавам. За жалост не мога да променя чувствата си, дори и след всичко пак... - той въздъхна. - Няма значение. Вече реших да се откажа. Не искам да се наранявам сам.
- Може би това е най-доброто решение. Не искам да страдаш, опитай да го забравиш.
Юта кимна. Беше лесно да се каже, но щеше да бъде трудно, все пак виждаше Тейонг всеки ден.
- Ето го и него. - Джони кимна към Тейонг, който вървеше към тях.
Дори и някой да не беше особено наблюдателен, нямаше как да не забележи куцането на Тейонг, което бе абсолютно очевидно даже и от далеч.
- Юта, здраво си го опънал. - засмя се Джони, при което другия го скръчка с лакът в стомаха.
- Млъкни. Нищо не казвай. - каза японеца през зъби, бузите му леко поруменели.
- Още ли не сме влезли!? - попита раздразнено Тейонг. - Да се свършва с тази глупост вече, че искам да се прибера и да спя.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.