- Дано бурята приключи скоро. - изхленчи Тен, докато се иглеждаше из стаята, вече бе започнало да става доста тъмно.
- Аз честно казано, не искам. - призна си Джони подсмихвайки се. - Така ще можем да прекараме още време заедно.
- Аз все пак мразя бури.
Телефона на Тен звънна и той побърза да вдигне, щом видя името на брат си изписано на екрана.
- Хьонг бурята... - започна той, но веднага бе прекъснат.
- Не си и помисляй да тръгваш нанякъде в тази буря. - каза му Джехьон. - Остани при Сиченг. Мама и татко също не успяха да се приберат. Казаха, че са отседнали при някакви познати за вечерта.
- Ти сам ли ще стоиш цяла вечер? - разтревожи се Тен.
- Спокойно, мен това не ме притеснява. Пък и не съм сам. Дойонг дойде преди малко.
- Хьонг не се заяждай с него!
- Спокойно, няма. - засмя се Джехьон някак нервно. - Тен, ще затварям, чао.
С това разговора приключи.
- Дано да не се сбият. - въздъхна Тен и остави телефона си.
- Кои?
- Джехьон и Дойонг.
- Спокойно, добре ще са. - Джони постави целувка върху бузата му.
Последва силна гръмотевица и Тен подскочи, настанявайки се в скута на Джони. По-големия обви ръце около него и го притисна към себе си.
- Толкова е сладко как се стряскаш при всяка гръмотевица.
- Млъкни Джони. - засрами се Тен и зарови лице в рамото му.
Джони се засмя тихо и постави целувка върху главата му.
°°°•••°°°•••°°°•••°°°
Вече минаваше осем вечерта, а бурята не даваше признаци, че скоро ще отмине. Беше се стъмнило напълно и сега Джехьон се бе захванал с това да пали свещите, които по-рано бе подготвил и наредил на холната маса.
- Защо трябва да палиш свещи? - попита Дойонг гледайки го скептично.
- За романтична атмосфера. - извъртя очи Джехьон. - За да не стоим на тъмно!
- Може просто да използваме фенерчетата! - Дойонг размаха малкото фенерче, което по-рано другия му беше дал.
- Със свещите ще се освети повече стаята! Престани да мрънкаш!
Дойонг се намръщи и скръсти ръце. Джехьон проследи с поглед как чернокосия издърпа деколтето на блузата, за да скрие частта от рамото си, която бе на показ. Той преглътна тежко и измести погледа си.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.