Шяоджун се взираше в учебника по история отегчено. Намираше се в библиотеката заедно с Хендери, който го бе накарал да прочете един определен урок. Шяоджун наистина се бе постарял да се съсредоточи, но му беше толкова досадно и постоянно се разсейваше.
- Имаш ли някакви въпроси? - попита го Хендери.
- Не. - Шяоджун продължи да гледа към учебника без всъщност да чете.
- Ти четеш ли изобщо?
- Да. - Шяоджун се намръщи. - Защо си мислиш, че не чета?
- Защото четеш същата странижа от петнайсет минути.
- Това е досадно. Как изобщо да се съсредоточа!?
- Изобщо не ми помагаш. - измърмори Хендери. - А имаме доста за преговаряне.
- Колко точно?
- Сега сме на Първа Световна война, после на последици. Следва Втора Световна и също последствия, после...
- Има и още!?
- Шяоджун просто се съсредоточи малко!
- Не мога, опитвам се, но е скучно и безинтересно!
- Мамка му, не трябваше да се съгласявам да ти помагам! - изхленчи Хендери. - Постарай се малко!
- Виж нека просто да зарежем това. - Шяоджун затвори учебника си и го напъха в раницата.
Без повече обяснения стана и се обърна готов да излезе, но Хендери го спря, като препречи пътя му.
- Не може! Аз ще съм виновен, че не съм ти помогнал.
- Не се тревожи, ще кажа на учителя, че аз се отказвам.
Хендери затаи дъх. Значи това беше шанс да се измъкне от уроците. Но защо се чувстваше виновен?
Вярно е, че Шяоджун не полагаше никакви усилия, но и той самия не правеше нищо, за да му помогне.
Шяоджун мина покрай него, направи само няколко крачки преди Хендери да хване ръката му. В следващия момент, русокосия използва захвата на другия, за да го издърпа и да го притисне към близката стена. Постави ръце от двете страни до главата му и се вгледа в лицето му.
Имаше малка разлика във височината им, но в момента Хендери не виждаше предимство от това. Почувства се леко изплашен от неочаквания обрат, а и Шяоджун беше доста непредсказуем.
- Казах ти вече, няма да те изкарам виновен за уроците. - каза Шяоджун тихо - И двамата не искаме да се занимаваме с това.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.