На тренировките по плуване на следващия ден можеше да се усети напрежението. Тейонг и Джехьон не говореха, но много изразено си разменяха убийствени погледи. Напрежението нарастваше с всяка минута и бе просто въпрос на време един от двамата да избухне и да се скарат.
Естествено карането бе най-добрия от възможните варианти. И двамата бяха изключително темпераментни. Тейонг бе инат и доста устат, можеше да изкара всеки извън нерви, докато Джехьон бързо се ядосваше и губеше търпение.
През това време Джони и Тен се гледаха влюбено от далеко, Сиченг оглеждаше безсрамно Юта, който се опитваше да накара Джони да спре да бъде толкова очевиден, а Дойонг изглеждаше доста напрегнат след като бе забелязал държанието на Тейонг и Джехьон.
Дойонг се чувстваше виновен, че двамата не си говореха. Не искаше заради него да се карат и се чудеше дали няма да бъде по-добре да се опита да оправи нещата като говори и с двамата.
- Миличък, защо си намръщен?
Гласът на Тейонг го извади от мислите му.
- С Джехьон не си говорите.
- Как се очаква да говоря с някой, който говори глупости за мен. - Тейонг седна до него и го обгърна с ръка.
- Но вие сте приятели. - Дойонг се нацупи. - Трябва да си изясните нещата.
- Престани да го мислиш. - Тейонг се подсмихна идвайки му идея и хвана ръката на Дойонг карайки го да се изправи. - Хайде да отидем да те поразсея малко.
- Но...
- Не приемам отказ.
Той го поведе към изхода на салона.
Джехьон проследи двамата с поглед, докато не напуснаха помещението. Той веднага потърси Юта и забеляза, че се намираше край басейна заедно с Джони. Веднага се затича към него, реши просто да се преструва, че Джони го няма.
- Тейонг отведе Дойонг на някъде! - каза той задъхано, щом се спря пред Юта.
- И?
- Ами ако му направи нещо?
- Точно тук? В училище? - Юта го изгледа скептично. - Съмнявам се.
- От Тейонг всичко може да се очаква. - настоя Джехьон.
- Той е прав Джехьон. - Джони се намеси. - Още повече след като...
- Какво? - Джехьон го изгледа намръщено.
- Тейонг ми беше казал, че ще се опита още на първата им среща да изчука Дойонг. - Джони погледна леко виновно, че до сега си бе премълчавал за това.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.