Шяоджун движеше устните си бавно срещу тези на Хендери, но същевременно настоятелно. Езика му се подаваше, за да оближе долната му устна, докато Хендери отвори устата си. Русокосия задълбочи целувката, езика му обвивайки се около този на Хендери.
Хендери вкопчи ръцете си в ризата на другия и едва успя да не издаде напиращия в гърлото му стон.
Извъртя глава настрани, отделяйки се от целувката. Шяоджун го погледна объркано, не разбирайки, защо другия спря.
- Какво има?
- Объркан съм. - каза тихо Хендери. - Защо го правиш? Какво означават целувките?
- Ти как мислиш? - Шяоджун повдигна вежда. - Виж харесва ми да съм с теб. Доста е изненадваща за мен мисълта, че някога ще ми се наложи да кажа това...
- Какво имаш предвид с това? - Хендери се намръщи и го избута от себе си, после седна. - Толкова ли е невъзможно да ме харесаш? Наистина не разбирам какъв ти е проблема.
- Хей по-спокойно. - Шяоджун се усмихна и погали бузата му, но чернокосия се отдръпна. - Не исках да прозвучи като обида. А и не чу ли, че казах, че ми харесва да съм с теб?
Хендери продължи да се мръщи, но кимна.
- Виж, бях предубеден, но мисля, че и ти беше спрямо мен. И двамата сбъркахме. И двамата не сме очаквали, че нещо такова ще се случи. Не съм ли прав?
- Прав си, но понякога си много груб. - сопна му се Хендери.
- Вече ти казах, че съм си такъв. - Шяоджун вдигна рамене. - Нека се върнем на темата. Искам да опитам да бъда с теб. Ти ме привличаш, но не съм сигурен дали ще излезе нещо. Обаче в същото време искам да съм с теб, затова ако и ти изпитваш същото нека да опитаме.
Хендери се вгледа в лицето му. Имаше нещо, което го притесняваше. Шяоджун звучеше така сякаш не го вземаше на сериозно и всъщност не му пукаше особено за него. Може би просто му се струваше.
В крайна сметка знаеше, че щеше да се съгласи. Той също искаше да бъде с него. Искаше да опита.
Хендери кимна леко.
- Това за да ли да го приемам? - подразни се Шяоджун с него.
- Да. - Хендери сведе глава.
Шяоджун постави длан на бузата му и го целуна. Хендери му отвърна веднага, усети как другия обви свободната си ръка около кръста му и го предърпа към себе си. Шяоджун започна да движи устните си надолу по врата му. Целуваше го све по надолу, докато накрая му се наложи да дръпне яката на ризата настрани, за да продължи.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.