109

840 104 34
                                    

Джехьон се събуди щом усети как Дойонг се размърда, притискайки се още повече към него. Той разтвори очи и погледна към чернокосия, който бе положил глава на гърдите му, единия му крак бе преметнат през неговите.

Усмихна се и прокара ръка през косата му. Дойонг се притисна към него и леко повдигна глава, разтвори очи, поглеждайки го сънено.

Миг по-късно очите му се разшириха и се изправи рязко. Джехьон се намръщи и също стана. Дойонг погледна към нощното шкафче, когато не откри телефона си, погледна към това на Джехьон и там видя телефоните и на двама им. Пресегна се към шкафчето, принуждавайки Джехьон да се отмести назад, за да не се блъснат един в друг.

- Зайо, какво има?

- Минава десет. - каза Дойонг гледайки към дисплея на телефона си. - Казах на родителите ми, че ще се прибера до седем.

- Какво толкова, че си закъснял? Нали си им казал, че ще останеш вкъщи? Почти всяка седмица оставаш така или иначе.

- Да, така е. - Дойонг кимна.

Той погледа надолу, осъзнавайки че беше гол и хвана края на завивката вдигайки я нагоре, за да се покрие. Джехьон се подсмихна и се приближи.

- Изведнъж стана срамежлив. - той хвана завивката и я дръпна от ръцете му.

Надвеси се над Дойонг, който легна назад. Вдигна поглед към Джехьон, който прехапваше устна, докато се навеждаше все повече. Сля устните си с неговите, после започна да поставя леки целувки по бузата му, смъквайки се надолу към челюстта му.

Джехьон обхвана  кръста му с дланите си и го преобърна. Дойонг подпря длани върху гърдите му, обкрачи го и се повдигна леко.

- Да ставаме. Трябва да се прибирам.

- Не още.

Дойонг се надигна нагоре, сега седящ в скута му, Джехьон се изправи в седнало положение, лицата им оказвайки се на сантиметри разстояние.

- Много бързаш.

- Трябва да се прибирам.

- Нека останем още малко. - Джехьон го целуна бързо.

- Прибираме се. - Дойонг се усмихна и се отдръпна.

Настани се на свободната страна от леглото и се огледа, търсейки дрехите си. Обърна се към Джехьон и се намръщи.

My boyfriend's little brother | BoyxboyWhere stories live. Discover now