- Идвам де, идвам! - измрънка през зъби Тен вървейки към входната врата, докато онова подобие на най-добър приятел не спираше да натиска звънеца.
Тен отвори вратата, разкривайки пред себе си един доста дразнещо ухилен Дойонг, който го бутна настрани и влезе навътре така сякаш си беше у дома. И до някаква степен си беше така.
Двамата с Тен се познаваха от десет годишни и винаги са били много добри приятели. Толкова, че не минаваше седмица през която Дойонг или Тен да остане на гости на другия за вечерта, понякога и за целия уикенд.
- Да знаеш, че брат ми е тук. - каза Тен, знаейки каква ще е реакцията на другото момче.
Очите на Дойонг се разшириха и той хвана ръката на Тен дърпайки го след себе си докато едва ли не тичаше към стълбите.
- Да вървим в твоята стая по-бързо!
Тен вървеше след него кикотейки се. Двамата влязоха в стаята и Дойонг веднага седна на леглото докато вадеше телефона си.
- Не мога да разбера какъв е проблема между теб и Джехьон хьонг. - Тен поклати глава и също седна на леглото като преди това взе лаптопа си от бюрото.
- Аз нямам проблем, но той явно има. - Дойонг се нацупи и спря да рови в телефона си. - Постоянно се заяжда с мен и ми се подиграва.
- Шегува се.
- Но на мен не ми е приятно, а той не престава, въпреки че му казах.
- Мисля, че и двамата преигравате. - Тен измрънка под носа си така че другия да не го чуе.
- Какво, не те чух? - Дойонг се обърна назад към другото момче, което се усмихна невинно.
- Да гледаме нещо? Филм?
- Филм на ужасите? - предложи Дойонг подсмихвайки се леко.
- В никакъв случай!
- Страхливец!
- Не съм!
- Страхлив...
Спорът на момчетата бе прекратен от почукване по вратата.
- Влез. - провикна се Тен.
Вратата се открехна леко и Джони подаде глава вътре. Огледа се около стаята търсейки Тен, докато накрая забеляза, че е на леглото. Джони се усмихна и пристъпи на вътре без да затваря след себе си.
- Джехьон ме помоли да ти кажа, че излизаме.
- Добре. - отговори тихо Тен гледайки към клавиатурата на лаптопа си.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.