- Тен!
Русокосия усети как някой държеше рамото му и го разтърсваше силно. Съненото му съзнание веднага помисли, че това бе Дойонг. Без да отваря очи Тен изблъска ръката и се обърна на другата страна.
- Дойонг, преживей го! - изхленчи Тен почти не разбираемо, защото лицето му бе заровено във възглавницата. - Видя брат ми гол. Не е голяма работа.
- Аз съм Тен.
По-малкия разтвори очи рязко и се обърна бавно към Джехьон, който го гледаше скептично.
- Дойонг ти е разказал за среднощната ни случайна среща? - изражението на лицето на Джехьон бе неразгадаемо.
- Ъм...да... - Тен се намръщи сега Дойонг щеше да го убие със сигурност.
- Както и да е. Ставай, ще закъснееш за училище.
- Ти защо изобщо си станал толкова рано? - попита го Тен.
- Имам ранна лекция.
- Но ти не ходиш на ранните...
- Сега реших да отида за разнообразие.
Джехьон се отдръпна от леглото и погледна към Дойонг, който спеше на пода обвит с няколко завивки. Клекна до него и хвана рамото му разтърсвайки го силно.
- Заек ставай!
- Хьонг аз ще го събудя. - каза Тен, но брат му го игнорира.
- Заек!
Дойонг разтвори очи, но определено не очакваше да се окаже лице в лице с Джехьон. Чврнокосия бързо пропълзя назад и се покри със една от завивките, така сякаш се опитваше да се предпази от него.
- Ставай, заек ще закъснеете.
Дойонг започна да се оглежда, за момент се почувства доста объркан. Видя Тен, който все още се излежаваше на леглото, после отново се обърна към Джехьон. Спомени за случката от предишната вечер изплуваха в съзнанието му, което го накара да се изчерви, но и се намръщи.
- Защо ме гледаш ядосано? - Джехьон опита, а скоро се появи ехидна усмивка върху лицето му. - Да не би да си имал хубав сън свързан със случилото се снощи и сега да се цупиш, че те събудих.
- Майната ти! - Дойонг хвана една от възглавниците и започна да го удря с нея. - Мразя те Джехьон!
- Джехьон хьонг! - поправи го той и бързо се отдръпна назад, за да избегне идващите удари.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.