Шяоджун натисна копчето на звънеца. Стоеше пред вратата на апартамента на Теил и очакваше другия да му отвори. Наближаваше единайсет и се съмняваше, че другия все още спеше. Точно се канеше отново да позвъни, когато вратата се отвори.
- Ами ти на училище не ходиш? - засмя се Теил щом го видя и му направи място да влезе.
- Днес е петък. Реших, че няма смисъл да ходя. - Шяоджун вдигна рамене.
- Има ли определена причина да дойдеш?
- Всъщност да. Малко се притеснявам за неделя. - каза колебливо Шяоджун докато следваше другия в кухнята.
- Искаш ли кафе? - попита го Теил. - Но е доста силно да знаеш. Вчера Джено и ЯнгЯнг бяха като някакви животни. Повече няма да им позволявам да останат.
- Значи Янг наистина е спал с Джено. - Шяоджун поклати глава и седна на един от столовете около масата. - Ще се скара още повече с Лукас.
- Какви изобщо са им отношенията? - Теил постави чаша с кафе.
- Лукас харесва Янг, но Янг не иска да имат връзка. От време на време спят заедно, но Лукас го приема като много повече. Опитва се да го контролира и затова се карат.
- Значи Янг спи с други и Лукас ревнува.
- Не, Янг спи само с него... Е сега и с Джено, но преди това не беше така. - обясни Шяоджун. - Отношенията им са сложни. ЯнгЯнг просто се ядосва, че Лукас му държи сметка за всичко. Затова , кога ще се видят, кога ходи на училище. Понякога наистина прекалява.
- Аха, май започвам да разбирам. Но как така Янг толкова бързо се ориентира към Джено.
- Преди време спаха заедно. До колкото знам е било само веднъж и преди Янг да се хване с Лукас. Споменаваха го само, за да дразнят Лукас, но май е било повече от шега.
Вратата на кухнята се отвори. Вътре влезе Джено, бе само с дънки, без да се занимава на облича блуза, след него вървеше ЯнгЯнг и въпросната блуза се оказа на него.
- Шяоджун, добро утро. - Джено се ухили широко и седна на стола пред него.
ЯнгЯнг се настани в скута му и чернокосия обви ръка около него, постави длан на бедрото му, придържайки го. По раменете на Джено се виждаха тъмните смучки, подобни се намираха и по врата на Янг.
- Явно добре сте си прекарали. Ухилени сте като идиоти. - подразни ги Шяоджун.
- Повече от добре. - заяви Янг без да се срамува от казаното.
YOU ARE READING
My boyfriend's little brother | Boyxboy
FanfictionДжони и Джехьон са заедно от почти година. Имат перфектната връзка и Джони дори не се замисляше, че някога може да хареса някой друг. Единствения проблем е, че напоследък Джони не може да извади от мислите си сладкия по-малък брат на Джехьон - Тен.